اخبار اخبار تکنولوژی

صرفه‌جویی ارزی ۲۰ تا ۶۰ درصدی با بومی‌سازی تجهیزات خطوط معدن

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علمی توژال، مهدی باکتین تهرانی مدیرعامل دانش بانیان گفت: این پارک فناوری در سال 1388 تاسیس شد و در سال 1395 موفق به کسب گواهینامه دانش بانیان در چهار دسته محصول شد. این شرکت در حال حاضر در دو بخش مجزا تولید تجهیزات پیشرفته هیدرولیک و پنوماتیک صنایع بزرگ فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی و طراحی، ساخت و راه‌اندازی تجهیزات و خطوط معدنی و با استفاده از دانش و تخصص متخصص می‌باشد. توانایی ارائه راه حل های سفارشی و مناسب برای نیازهای مختلف صنعتی و معدنی.

وی ادامه داد: رسالت ما ارائه محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش مناسب است و تلاش می کنیم از این طریق به توسعه صنعت در کشور کمک کنیم.

ادامه مطلب

با بومی سازی تجهیزات خط ماینینگ بین 20 تا 60 درصد در ارز صرفه جویی کنید

پاک تاینت تهرانی در خصوص محصولات این گروه فناور گفت: تجهیزات معدنی مانند خشک کن و کولر، سنگ شکن و آسیاب، انواع دستگاه های سنباده، طبقه بندی هوا، اسکرابر اتریشی، سیکلون های ویژه، نوار نقاله و آسانسور، تجهیزات جمع آوری گرد و غبار، شستشو و قطعات یدکی برای تصفیه آب و خوردگی از طریق بهبود و نوآوری در ساخت این تجهیزات، گام هایی در جهت افزایش کیفیت و عملکرد این محصولات برداشته ایم.

وی ادامه داد: این شرکت همچنین تجهیزات استراتژیک و با تکنولوژی بالا در زمینه فولاد و نفت از جمله انواع تجهیزات خط روانکاری (گریس جداکننده، بلوک خوراک) و آچارهای سنگین در سایزهای 1/2 را طراحی و تولید می کند. تا 2/11 اینچ و متخصص در شیرهای صنعتی پیشرفته مانند شیرهای توپی فشار قوی، شیرهای برقی، منیفولدها و غیره.

وی ابراز امیدواری کرد که این محصولات با توجه به کاربرد گسترده و کیفیت تولید و همچنین قیمت کاملاً قابل رقابت با نمونه های خارجی و همچنین اجرای طراحی، تجهیزات و راه اندازی معدن در کشورهای همسایه و اوراسیا معرفی شوند. . پروژه های صفر تا صد در ایران و سایر کشورها از برنامه های توسعه این شرکت می باشد.

مدیرعامل این شرکت دانمیش بانیان با اشاره به ظرفیت تولید این مجموعه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت بخش معدن در این شرکت تجهیز کامل سالانه دو معدن است و تا دو سال آینده می توان این میزان را به هشت پروژه افزایش داد. در طرح توسعه شرکت می توان محصولات را به صورت جداگانه نیز خریداری کرد.

مزیت رقابتی این محصولات در حوزه صنعت، معدن و تجهیزات خطوط معدن پایین بودن قیمت آنها نسبت به نمونه خارجی بدون تغییر کیفیت است که طی آن به دنبال صرفه جویی ارزی 20 تا 60 درصدی خواهد بود.

تبلیغات بنری