اخبار اخبار سیاسی

پیام رئیس‌ سازمان انرژی اتمی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است:

به نام پروردگار شهدا و صالحین

در پی حملات وحشیانه و شیطانی ظالم زمان و رژیم غاصب صهیونیستی، محور بزرگ مقاومت متحمل ضایعه سنگین و جبران ناپذیری به مجاهد عزیز سید حسن نصرالله و جمعی از رهبران صالح حزب الله و سردار عزیزمان عباس شد. نیل فروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک رسانی کرد.

شهید بزرگوار سید حسن نصرالله اسطوره جهاد و قهرمان سرافراز جبهه مقاومت در برابر نطفه فساد رژیم صهیونیستی ایستاد و جان خود را با سربلندی و افتخار وقف سربلندی مسلمانان کرد. و حمله رژیم بزدل صهیونیستی را دفع کرد. دشمنان جهان اسلام به سرکردگی رژیم صهیونیستی به کشورهای اسلامی حمله کردند

امروز جبهه مقاومت مملو از دلاورمردانی است که با کمال میل در راه استاد مقاومت و سایر شهدا در راه اهداف مقدس مسلمین در راه آزادی مقدسات و اقتدار امت اسلامی تا پیروزی نهایی گام بر می دارند.

یقین دارم که جبهه مقاومت و ملت اسلامی با تمام مهارت و شجاعت ضربات کوبنده ای را مانند گذشته با پاسخ دندان شکن بر پیکر رژیم جعلی و یارانش وارد خواهد کرد.

شهادت این مجاهد سرافراز را از فرزندان جهان اسلام و دلیرمردان جبهه مقاومت در پیشگاه حضرت رسول اکرم (ص)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تسلیت می گویم. ، هر کدام از تک تک افراد جبهه مقاومت و مردم شریف لبنان به ویژه خانواده و خانواده ایشان ادامه دهنده راه ایشان را از خداوند متعال خواستارم.

تبلیغات بنری