اخبار اخبار تکنولوژی

وزیر ارتباطات شهادت سیّد مقاومت را تبریک و تسلیت گفت

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سید ستار هاشمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی تسلیت گفت. متن کامل پیام وزیر ارتباطات به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

و مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده اند، بلکه در نزد پروردگارشان زنده اند.

شهادت مجاهد فی سبیل الله سرور مقاومت، رهبر شجاع، شجاع، امین، دانا و با بصیرت حزب الله لبنان سید سید حسن نصرالله به دست رژیم سفاک صهیونیستی، صدمات بسیاری را به همراه داشت. ملل آزاد و غم و اندوه

این جنایت؛ بار دیگر چهره واقعی و وحشیانه این رژیم کودک کش برای جهانیان آشکار می شود. رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات ننگین خود علیه ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب این جنایت فجیع و هولناک، بار دیگر سبعیت و بزدلی خود را آشکار کرده و ثابت می کند که کمترین پایبندی به اصول و قواعد بشردوستانه و حقوق بین الملل ندارد. .

ضمن ابراز همدردی با مجاهدان جبهه مقاومت، شهادت دبیرکل حزب الله را در حضور رهبر معظم انقلاب، مردم قهرمان مبارز لبنان و ملت فهیم و مقاوم لبنان شاهد خواهم بود. فلسطین. گروه های مقاومت، ملت عزیز ایران، همه آزادگان، جبهه سرافراز ضد صهیونیستی و خانه شهید پرور نصرالله مبارک باد و از نمایش لذت ببرید.

شکی نیست که خون پاک شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید سرافراز سید حسن نصرالله باعث تقویت مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و زمینه ساز نابودی آنان خواهد شد.

تبلیغات بنری