اخبار اخبار سیاسی

هزاران نفر علیه سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل تظاهرات کردند

تبلیغات بنری


بر اساس گزارش روز جمعه کارشناس اقتصاد ایرانروزنامه نیویورک تایمز وی نوشت: هزاران نفر روز پنجشنبه برای ابراز اعتراض و محکومیت بنیامین نتانیاهو که برای سخنرانی در مجمع عمومی به نیویورک آمده بود به خیابان های منهتن آمدند.

این روزنامه نوشت: چندین تظاهرات در این روز سازماندهی شد که بزرگترین آنها در خیابان های منهتن برگزار شد و مانع از حرکت خودروها و مردم شد. تنش بین افسران پلیس و معترضان پس از تاریک شدن هوا در سمت شرق بالا آغاز شد و دوازده معترض برای چند ساعت بازداشت شدند.

این تظاهرات توسط چندین گروه حامی فلسطین از جمله صدای یهودی برای صلح سازماندهی شد. این تجمعات معمولاً مسالمت آمیز بود، اما پس از حرکت گروهی از تظاهرکنندگان از تالار بزرگ مرکزی به سمت شمال شهر، فضا شعله ور شد.

یکی از تظاهرکنندگان با حجاب مشکی و روسری که دور شانه هایش بسته شده بود، تابلویی در حمایت از صلح در دست داشت که یک افسر پلیس به او دستبند زد.

هزاران نفر علیه سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل تظاهرات کردند

به گفته پلیس، درگیری‌ها پس از آن آغاز شد که تظاهراتی در نزدیکی مقر سازمان ملل در صبح روز پنج‌شنبه ترافیک را مختل کرد. 25 نفر با دخالت پلیس دستگیر شدند.

ویدئویی که توسط صدای یهودی برای صلح در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، صفی از معترضان را نشان می دهد که عبور و مرور از طریق تونل در خیابان 48 را مسدود می کنند.

هزاران نفر علیه سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل تظاهرات کردند

از زمان حملات حماس به مواضع رژیم اسرائیل در 7 اکتبر (15 اکتبر)، تظاهرات بسیاری در حمایت از مردم فلسطین در شهر نیویورک سازماندهی شده است.

به گفته مقامات بهداشت محلی، جنگ در غزه منجر به کشته شدن بیش از 41000 فلسطینی شده است.

تبلیغات بنری