اخبار اخبار ورزشی

رفع خطر تعلیق دوچرخه‌سواری ایران با پرداخت بدهی به UCI

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران در کنفرانس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در سوئیس شرکت کرد.

در حاشیه این همایش بدهی های ارزی ایران به فدراسیون جهانی دوچرخه سواری تسویه شد. با امضای سند بازپرداخت این بدهی ها، خطر تعلیق ورزش دوچرخه سواری ایران از سوی فدراسیون جهانی (UCI) رفع شد.

رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری که برای شرکت در کنفرانس سالانه UCI در زوریخ به سر می‌برد، گفت: بدهی‌های انباشته سال‌های گذشته، از جمله هزینه‌های رویداد، حق عضویت پرداخت نشده، جریمه‌های دوپینگ و تعهدات انجام نشده مسابقات، دوچرخه‌سواری را در ایران فلج کرده است. “. ما در آستانه یک بحران جدی هستیم. خوشبختانه با تلاش همکارانم قبل از اینکه نام ایران وارد وضعیت قرمز شود و دوچرخه سواری در کشور متوقف شود، توانستیم این بدهی ها را که آبروی کشور را خدشه دار کرده بود، بازپرداخت کنیم.

وی افزود: پرداخت این بدهی ها گامی مهم در جهت احیای دوچرخه سواری ایران و بازیابی اعتبار این ورزش در سطح بین المللی است. با تسویه این بدهی ها می توان انتظار داشت فدراسیون جهانی حمایت بیشتری از دوچرخه سواری ایران داشته باشد.

رفع خطر تعلیق ورزش دوچرخه سواری ایران با پرداخت بدهی به UCI

تبلیغات بنری