اخبار اخبار ورزشی

سپاهان دو تیم کامل دارد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سپاهان و تراکتورسازی فردا (جمعه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان گفت: اعضای تیم انگیزه کافی برای این دیدار دارند. امیرحسین حسین زاده را به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنان خواهیم داشت که این موضوع مهمی است. من و هواداران انتظارات زیادی از تیم داریم.

مربی جرار ادامه داد: سپاهان تیم قابل احترامی است و یکی از رقبای امسال محسوب می شود. آنها یک نیمکت قوی دارند و می توان گفت دو تیم کامل دارند. ما به تیم خود ایمان داریم و می توانیم به نتیجه ای که هواداران می خواهند برسیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص عدم کسب نتایج خوب سپاهان در دو دیدار اخیر گفت: خوب است که با دو برد پیاپی وارد این دیدار شدیم و تیم اعتماد به نفس مضاعفی دارد. هر مسابقه ای شرایط خاص خودش را دارد این مسابقه برای ما و تیم حریف مهم است و معنای شاهرود و داربی را دارد. هر دو تیم با تمام قدرت بازی خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسب امتیاز در این دیدار سرنوشت ساز شما را راضی می کند؟ وی گفت: اگر در یک مسابقه خوب کار نکنیم و انتظارات تاکتیکی را محقق نکنیم. شاید بعد از بازی به یک امتیاز بسنده کنم. اما ما هرگز برای تساوی قبل از مسابقه به زمین نمی رویم و همیشه به دنبال سه امتیاز هستیم.

وی در خصوص معلولان و مصدومان تیمش گفت: عارف غلامی مصدوم است و تا دو تا سه هفته دیگر به شرایط بازی برمی گردد. بقیه افراد آماده و هیجان زده هستند.

تبلیغات بنری