اخبار اخبار فرهنگی

رالی خانوادگی از خزر تا خلیج فارس برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، مرکز جهانگردی و خودرو، دومین دوره تور گردشگری خانوادگی دریای خزر تا خلیج فارس را همزمان با هفته گردشگری با حضور بیش از 80 نفر از علاقمندان برگزار کرد. در فعالیت های خودرویی نیز حدود 30 خودروی دو دیفرانسیل در مسیر کریدور شمال به جنوب ایران وجود دارد.

مسافت این رالی که طولانی ترین و بزرگترین رالی ایران نامیده می شود حدود 2600 کیلومتر خواهد بود و شرکت کنندگان از استان های گیلان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، فارس، یزد و هرمزگان.

مقصد نهایی این چرخه از رالی گردشگری دریای خزر تا خلیج عربی، بندرعباس خواهد بود و بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و طبیعی شهرها و مناطق مختلف بین راهی در برنامه شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. برنامه سفر

این رویداد از ششم مهرماه 1403 از سالن همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی آغاز و در 13 مهرماه در بندرعباس به پایان می رسد.

تداوم و تثبیت نام خلیج فارس برای همیشه در حافظه تاریخی جهان، معرفی بسیاری از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی به کشور، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن به منظور کاهش تصادفات جاده ای و توسعه فعالیت های اتومبیل رانی در کشور کشور کشور و همچنین ترویج سفر مسئولانه و گردشگری پایدار از مهمترین اهداف این رویداد است.

دومین گردهمایی گردشگری از دریای خزر تا خلیج فارس در راستای غنی سازی هر چه بیشتر آن شامل بخش هایی از جمله برگزاری جشن ها و برنامه های مختلف با حضور هنرمندانی همچون سالار عقیلی در بندرانزلی، شیراز، اصفهان و بندرعباس است. پذیرایی با خودروهای مسابقه ای و توریستی استان ها و برگزاری جشنواره و مسابقه آشپزی کویر گردی و تور قشم است.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزئیات این رویداد و پیگیری اخبار و برنامه های این گردهمایی به سایت www.khazartakhalijfars.com مراجعه کنند.

تبلیغات بنری