اخبار اخبار سیاسی

مساله نخست مردم قزوین پرونده طراوت نوین است

تبلیغات بنری


به گزارش خبرنگار مجله توژال. روح الله عباسپور وی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان کل کشور و انقلاب قزوین گفت: اولین مشکل استان قزوین پرونده طراوت نوین است که تهدیدی جدی برای امنیت روانی مردم محسوب می شود.

نماینده مردم بویین، الزهرا و اوج در شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع پیش فروش خودروهای جدید از موضوعات اساسی و مهم برای مردم استانداری قزوین محسوب می شود، تاکید کرد: فرارسیدن آن و با انتصاب رئیس قاضی جدید در استان، نقطه امید جدیدی برای مال باختگان ایجاد شده است.

ادامه مطلب

عباسپور خاطرنشان کرد: تجربه چنین موضوعاتی در سایر نقاط کشور نیز مشاهده شده است و به همین دلیل باید هرچه سریعتر کاری کنیم تا حقوق مردم به آنها احیا شود تا مردم از ذهنیت سالم بهره مند شوند. حفاظت

نماینده شورای اسلامی به بررسی اعتبارات قوه قضائیه در کشور پرداخت و افزود: امسال اعتبارات قوه قضاییه در هزینه ها 49 درصد و در منطقه پایتخت 17 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده اهمیت وظایف قضایی در مجلس است.

عباسپور خاطرنشان کرد: برقراری عدالت اجتماعی برای جامعه اسلامی ما بسیار مهم است و رسالت اولیه آن حفظ حقوق عمومی است. امام خمینی (رضی الله عنه) نیز در این زمینه اشاره کردند که اگر نظام قضایی اصلاح شود جامعه نیز اصلاح می شود.

رئیس مجلس استان قزوین تصریح کرد: دستگاه قضایی مأمن و پناهگاه مبارزه با فساد است و در دوره ریاست فعلی قوه قضاییه فضا برای مردم باز شده است تا بتوانند ارتباط بیشتری را بین خود برقرار کنند. مسئولان دستگاه قضایی

این را باید در این مراسم با قدردانی از زحمات و اقدامات انجام داد حسین رجبی دادستان سابق قزوین. علی اصغر اصغری وی به عنوان دادستان و انقلاب جدید قزوین معرفی می شود.

تبلیغات بنری