اخبار اخبار ورزشی

هدف ما بالاتر از بقاست

تبلیغات بنری


علی طاهران کاپیتان تیم فوتبال چادرملو اردکان در گفت و گو با خبرنگار کارشناس اقتصاد ایران وی در خصوص برد این تیم در هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی سختی را مقابل تیم خوب نساجی انجام دادیم. امسال تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان خارجی دیر به تیم اضافه شدند و البته با این روند هماهنگی دیر با تیم انجام شد و به تدریج که جلوتر می رویم این هماهنگی در حال شکل گیری است. از طرفی تعطیلات لیگ برای ما خوب بود و به ما کمک کرد و به لطف خدا و کمک هواداران توانستیم در خانه مقابل نساجی پیروز شویم.

وی درباره حضور هواداران یزدی بعد از 18 سال در لیگ برتر گفت: طبیعتا حضور هواداران خیلی به ما کمک کرد. خدا را شکر تیم ما هواداران پرشوری دارد و معتقدم در هفته دوم بازی با شمس آذر اگر بازی در یزد برگزار می شد نتیجه متفاوتی رقم می خورد. خوشحالیم که آنها را در کنار خود داریم و امیدواریم تا روز آخر ما را حمایت کنند تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. باید از همه هواداران به ویژه بانوان عزیزی که با نساجی در مسابقه حضور داشتند تشکر کنم و این پیروزی را به آنها تقدیم کنم.

چادرملو اردکان کاپیتان تیم فوتبال در مورد شرایط فصل گذشته این تیم و صعود به لیگ برتر گفت: سال گذشته هدف ما از ابتدا مشخص بود و می خواستیم به لیگ برتر صعود کنیم. فصل سخت و پر استرسی را پشت سر گذاشتیم و با کمک هواداران توانستیم قهرمان لیگ شویم تا شرمنده آنها نشویم و مطمئنا در لیگ برتر هم این روند را ادامه خواهیم داد.

کاپیتان چادرملو: هدف ما بالاتر از بقا است/ تیم ضعیفی در لیگ برتر انگلیس وجود ندارد

طاهران در خصوص دیدار روز شنبه چادرملو و استقلال خوزستان گفت: نام حریف برای ما مهم نیست زیرا همه تیم های لیگ برتر خوب و شایسته هستند و تیم ضعیفی در لیگ برتر وجود ندارد. استقلال خوزستان هم مثل نساجی تیم خوب و شایسته ای است. ما هدف و برنامه خود را داریم و انشاالله تلاش می کنیم دست پر از خوزستان برگردیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا کادورملو در لیگ برتر انگلیس می ماند یا خیر؟ وی تصریح کرد: ما به لیگ برتر نیامدیم که زنگ تفریح ​​و آسانسوری باشیم که به لیگ اول برگردیم. ما تیم خوب، منسجم و قدرتمندی داریم که به تدریج پیشرفت خواهد کرد و همه این را خواهند دید. این باشگاه علاوه بر مدیریت خوب، کادر فنی بسیار خوبی دارد و با هم تلاش می کنیم بهترین نتایج را در لیگ برتر انگلیس بگیریم. هدف چادرملو در لیگ برتر انگلیس بالاتر از بقا است و به آن خواهیم رسید.

تیم فوتبال چادورملو اردکان در هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر ناساچی مازندران را شکست داد. این تیم با 4 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. اردکانی ها در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا (شنبه) از ساعت 19:30 در اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت.

تبلیغات بنری