اخبار اخبار تکنولوژی

تقویت سرعت اینترنت خوابگاه‌ها در دانشگاه علوم پایه زنجان

تبلیغات بنری


درب شما کرمی است وی رئیس دانشگاه علوم پایه زنجان است. این دانشگاه در سال تحصیلی 1400-1401 توانسته است رتبه پانزدهم را در بین دانشگاه‌های جامع کسب کند و در عین حال بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی علمی مؤسسه جهان اسلام، رتبه 39 را در نظام رده‌بندی دانشگاه‌های دولتی ارتقا دهد استناد و پایش علم و فناوری، چهار نفر از اساتید این دانشگاه عبارتند از: بابا کریمی (رئیس فعلی دانشگاه) از سال 1387، محمدمهدی نجف پور از سال 1395، فضل الله سلیمانی از سال 2020 و مهدی بهلولی از سال 2022 در فهرست مشهورترین ها قرار دارند. علما در جهان

کریمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه علمی و اقتصادی ایران وی در خصوص آخرین شرایط این دانشگاه در آستانه ترم جدید گفت: این دانشگاه برای تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است و آماده پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید است.

رئیس دانشگاه علوم پایه تحصیلات تکمیلی زنجان درباره وضعیت خوابگاه ها توضیح داد: در حال حاضر دانشجویان در خوابگاه ها اسکان داده شده اند و ظرفیت ترم جدید تکمیل شده است. از این منظر ما مشکلی با مسکن نداریم.

افزایش سرعت اینترنت در خوابگاه های دانشگاه علوم پایه زنجان

کریمی درباره هزینه سلف سرویس و تغذیه دانش آموزان گفت: قرارداد سلف سرویس بسته شده است; اگرچه هزینه آن بالاست، اما سال تحصیلی را با آمادگی کامل شروع می کنیم.

وی همچنین در خصوص نوسازی خوابگاه ها افزود: این دانشگاه در ایام نوروز بیشتر بازسازی ها را در خوابگاه ها انجام می دهد. بر این اساس در تابستان به وضعیت سلف سرویس رسیدگی می کنیم و از این منظر خوابگاه های دانشجویی نیازی به نوسازی نداشتند.

ادامه مطلب

تبلیغات بنری