اخبار اخبار فرهنگی

«غریب» به تلویزیون رسید

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه اوج، فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی و تهیه کنندگی حمید عنگا جمعه 9 شهریور ساعت 16 پخش می شود: ساعت 00 شب در کانال Ek. کانال سیما.

بازیگران «قریب» بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورابدنی، رحیم نوروزی، هاجر سام احمدی، محمد رسول صفری، سام کبودوند، حسام محمودی، مجید اسماعیلی، فرهاد قهیمیان و با حضور ارجمند جعفر دهقان، سامعه لک هستند. ، سمیرا. کریمی و محمد البروجردی

این فیلم روایتگر بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در کردستان و سبک رهبری منحصر به فرد وی در اتحاد مردم و حل بحران در سال 58 با آغاز ناآرامی های کردستان به دست احزاب کمونیست و دمکرات است. محمد بروجردی از طرف امام (ره) به عنوان فرمانده لشکر کردستان مأمور شد که اوضاع را به حالت عادی بازگرداند.

این فیلم محصول اوج مدیا آرت در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در رشته های طراحی صحنه، چهره پردازی، جلوه های ویژه میدانی و بهترین بازیگر نقش اول زن برنده سیمرغ شد.

فیلم «بیگانه» همچنین برنده جایزه ویژه هیئت داوران در بخش مقاومت بین‌المللی و بهترین فیلم از دیدگاه ملی در هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت شد.

تبلیغات بنری