اخبار اخبار فرهنگی

رئیس مرکز حراست وزارت فرهنگ منصوب شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، در متن حکم صادره از سوی آقای عباس صالحی علیه مهدی فرهنگ که معاون سابق حراست مرکز نیز بوده، آمده است:

نظر به شایستگی، تجارب ارزنده و آگاهی از توانمندی های جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و حفظ ارزش های اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین حریم خصوصی کارکنان و اهالی فرهنگ و هنر و بهره گیری از توانمندی ها در زمینه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و توانمندی همکاران در تامین محیط پایدار، امنیت، آرامش و روابط فرهنگی و اخلاقی و انجام وظایف محوله با تاکید بر موارد مندرج در پیوست دستور باید موفق و مثبت باشد

این حکم به شرح زیر پیوست می باشد:

1- تلاش برای تبدیل مرکز به پناهگاهی امن برای بهره‌برداران نظام فرهنگی هنری کشور بر اساس موارد زیر:

1-1- حمایت از حقوق اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با حمایت از قوانین، مقررات و مجوزهای صادره.

2-1- حفظ حقوق و حیثیت کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

2- نظارت بر وقفه های رویه ها و خلأهای نظارتی که منجر به تخلف یا فساد می شود و اقدامات لازم برای پیشگیری.

3- توجه جدی به ویژگی های خاص حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در اجرای وظایف محوله.

4- ایجاد فرصت برای گفت‌وگوی بیشتر و تبادل نظر بین عوامل فرهنگی و هنری با نهادهای امنیتی در حیطه مأموریت مربوطه وزارتخانه.

5- انجام اقدامات لازم جهت تسهیل و کاهش زمان انتظار در بازرسی های امنیتی در طی مراحل صدور مجوزهای قانونی با همکاری مراجع قانونی ذیربط.

6- شناسایی نقاط ضعف و آسیب های امنیتی از نظر مکان ها، اسناد، اطلاعات و سرمایه های دیجیتال و پیش بینی طرح های حفاظتی در تمامی زمینه ها.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس عباس صالحی نیز از خدمات و زحمات محمدحسین هادیان رئیس سابق مرکز حراست این وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد.

متن این برآورد به شرح زیر بود:

آقای محمد حسین هادیان

با سلام و احترام

خدمات وفادار شما در دوران مسئولیت مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مایه قدردانی اینجانب و مدیران و کارکنان این وزارتخانه بوده و خواهد بود.

از خداوند منان توفیق و توفیق پایدار را خواستارم.»

به گزارش توژال، در روزهای اخیر برخی از هنرمندان و خبرنگاران با ورود به ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به آنها اعتراض کردند.

تبلیغات بنری