اخبار اخبار تکنولوژی

باجه‌های تحویل و دریافت چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

تبلیغات بنری


محمد احمدی – معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست – در گفت و گو با مجله توژال، با اشاره به دلایل راه اندازی این باجه ها در دفاتر پست گفت: مجموعه ای از شرکت های کوچک و متوسط ​​که تعداد محدودی دارند. بسته ها در روز به دلیل هزینه های بالای جمع آوری (فرست مایل) ترجیح داده می شود که بسته ها را خود به اداره پست تحویل دهند. از طرفی فرآیند پذیرش مرسوله در پیشخوان تشریفات خاص خود را دارد و زمان زیادی می برد.

وی درباره مزایای باجه های دریافتی ادامه داد: امکانات و خدمات مختلفی در این باجه ها ایجاد شده است و مشتری با تهیه بسته ها از قبل، بدون انتظار در نوبت، خدمات دریافت می کند و هزینه ها از طریق کیف پول الکترونیکی پرداخت می شود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با اشاره به ضرورت ساده سازی خدمات دریافتی، طرح طراحی و تولید لیبل های پیش چاپ را از دیگر خدمات دریافتی عنوان کرد که در راستای شعار هر کسب و کار است. پیشخوان با همکاری بخش خصوصی قبل از پست رونمایی خواهد شد.

آل احمدی درباره خدمات پیشخوان تحویل نیز گفت: بخشی از خدمات پیشخوان تحویل همان خدماتی است که قبلا در باجه های انتظار ارائه می شد. اما آدرس کیوسک منفی بود و با خدمات آن همخوانی نداشت در حالی که توانایی بسیار بالایی در ارائه خدمات پستی ارزش افزوده داشتند.

وی ادامه داد: علاوه بر خدمات سنتی پیشخوان های انتظار، خدمات تحویل در مبادی پستی (PUDU)، انواع خدمات بازتوزیع، خدمات ذخیره سازی و غیره در باجه های دریافت ارائه می شود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با اشاره به اینکه شرکت‌های تجارت الکترونیکی نیازمند خدمات جدید، طراحی و ارائه خدمات سفارش مجدد و شبیه‌سازی محموله‌های تجارت الکترونیکی هستند که به هر دلیلی امکان توزیع آنها وجود ندارد، به آدرس جدید در شهر مقصد، به عنوان یکی دیگر از خدماتی که توسط باجه های تحویل مشخص شده است.

آل احمدی افزود: راه اندازی دفتر دریافت و تحویل به دنبال ارائه راهکارهای عملی برای رفع چالش های صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​و مشتریان پست است و به مرور خدمات دیگری نیز به آن اضافه می شود.

وی در پایان گفت: بازه زمانی ارائه خدمات در این کنتورها خارج از ساعت کاری مشخص شده و با توجه به شرایط محل دفتر و مراجعه مردم تا ساعات شب خواهد بود.

تبلیغات بنری