اخبار اخبار ورزشی

پرسپولیس و فولاد صاحب بیشترین سهم در لیست عبدی

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، لیست نهایی تیم ملی جوانان ایران برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت های زیر 20 سال آسیا اعلام شد و حسین عبدی از شاگردانش برای حضور در مسابقات قهرمانی لائوس دعوت کرد. غایب رضا گندی پور، مهاجم گلزن ملوان است که یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی بود و از این تیم راهی ملوان شد. او در این مسابقات حضور ندارد زیرا در حال حاضر ملوان است و این باشگاه نتوانسته مجوز خروج برای او بگیرد.

لیست تیم ملی جوانان ایران

ارشا شکوری، آرمن عباسی، محمد گندمی، عرفان درویش علی، حسام نفری، فرهان زرگیان، یعقوب برجاه، حمیدرضا شمسی، ابوالفضل زلخایی، ابوالفضل سختانلو، امیرمحمد رضاگی نیا، عباس کهریزی، اسماعیل دی‌بلحمیت، اسماعیل دی‌فعل‌زاده، ابوالفضل زالخایی، ، یوسف فرح، ماهان صادقی، علی اصغر شیخ الاسلامی، افشین صادقی، ابوالفضل محمدی، کسری طاهری و ابوالفضل مردی.

حسین عبدی از اکثر تیم های این لیست بازیکنانی را انتخاب کرد. آرمین عباسی، محمد گندمی، علی اصغر شیخ الاسلامی بازیکنان آکادمی پرسپولیس در لیست عبدی هستند و در کنار آنها یعقوب برازی بازیکن بزرگسال پرسپولیس نیز در این لیست حضور دارد. ارشا شکوری دروازه بان تیم هواداران یکی از ارکان اصلی تیم ملی محسوب می شود. از تیم جوانان فولاد خوزستان نیز عرفان درویش علی، فرحان زرقیان، یوسف فرع، ابوالفضل محمدی و ابوالفضل مردی دعوت شدند. کسری طاهری دیگر بازیکن تیم ملی جوانان ایران است که در تیم روبین کازان روسیه بازی می کند.

همچنین امیر محمد رزاقی نیا از گلغر، عباس کهریزی، ابوالفضل زمانی، افشین صادقی از پکان، اسماعیل گلی زاده و سینا معظمی از شباب سپاهان، مبین دهقان از خیبر در این لیست قرار دارند و برای حضور در لائوس به این کشور اعزام می شوند. مسابقات

بر اساس فهرست دعوت شده، در مجموع باشگاه پرسپولیس 4 سهم، باشگاه فوتبال خوزستان 5 سهم، پکان 3 سهم، سپاهان 2 سهم و خیبر، گلگر، هوادار و روبین کازان روسیه هر کدام یک سهم در فهرست ملی جوانان دارند. تیم فولاد بیشترین سهم را در این فهرست دارد و پس از آن پرسپولیس قرار دارد.

مسابقات تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی لائوس

چهارشنبه چهارم مهر 1403 ق

* ایران – لائوس; 15:30; استادیوم ملی وینتیان سیتی لائوس

جمعه ششم مهر ماه 1403 هجری قمری

* ایران – هند؛ 12:30; استادیوم ملی وینتیان سیتی لائوس

یکشنبه هشتم مهر ماه 1403

* ایران – مغولستان; 12:30; استادیوم ملی وینتیان سیتی لائوس

تبلیغات بنری