اخبار اخبار تکنولوژی

برگزاری مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی رایان با ۳۵ هزار دلار جایزه نقدی

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علمی و اقتصادی ایران تخصص هوش مصنوعی در سال های اخیر به دلیل کاربردهای متنوع در زمینه های مختلف، در محیط های صنعتی و دانشگاهی در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته است. در ایران پیش بینی می شود هوش مصنوعی اقتصاد کشور را متحول کند و حداقل 150 میلیارد دلار برای کشور درآمد ایجاد کند.

در همین راستا مسابقات بین المللی هوش مصنوعی الریان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف با هدف کسب جایگاه علمی در منطقه، ارتقای توانمندی های فنی و ایجاد در حال برگزاری است. ارتباطات بین المللی .

برگزاری مسابقات بین المللی رایان در زمینه های مختلف از جمله گسترش هوش مصنوعی به عنوان یک ضرورت جهانی، تقویت کارشناسان داخلی و رقابت بین المللی، شبکه سازی و استفاده از فرصت های بین المللی، ایجاد شغل و حل مشکلات دنیای واقعی حائز اهمیت است.

برگزاری مسابقه بین المللی هوش مصنوعی رایان و جایزه نقدی 35000 دلاری

بر اساس اعلامیه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، بیش از 35 هزار دلار جایزه نقدی برای برترین های مسابقات بین المللی رایان در نظر گرفته شده بود. مسابقات بین المللی رایان در سه مرحله برگزار می شود. ثبت نام در این مسابقات رایگان بوده و مرحله مقدماتی مسابقات به صورت مجازی ثبت نام می شود.

داوطلبان برگزیده در مسابقات مقدماتی بین المللی رایان می توانند در مسابقه انتخابی مجازی شرکت کنند و در نهایت برگزیدگان مسابقه انتخابی در مرحله نهایی که به صورت حضوری در تهران برگزار می شود حضور خواهند یافت.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس https://ai.rayan.global/ مراجعه کنند. ادمین تلگرام نیز با آدرس info_rayanai پاسخگوی سوالات علاقمندان می باشد.

تبلیغات بنری