اخبار اخبار تکنولوژی

سرعت گرفتن ضرب آهنگ تلاش‌ها در حوزه دیجیتال فضای کسب و کار

تبلیغات بنری


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقتصاددان ایرانی در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی کشور و هیئت مدیره نصر تهران، اعلام کرد: همکاری و در حل و فصل انرژی عدم تعادل و افزایش بهره وری در حوزه های صنعت، معدن، نفت و سلامت با استفاده از «مدیریت هوشمند انرژی و فناوری اطلاعات».

وی با اشاره به فرصت ها و امکانات برای گسترش فعالیت ها و همکاری ها در فضای بین المللی از جمله بازار کشورهای آسیای میانه خواستار طراحی «نقشه راه اجرایی» برای حضور فعال و حداکثری در این کشورها شد.

افزایش تعامل با کشورهای آسیای مرکزی

وزیر ارتباطات به سفر اخیر خود به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزیران SCAP اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهای آسیای میانه علاقه مند به همکاری و تعامل با جمهوری اسلامی ایران در زمینه زیرساخت ها، استارت آپ ها، توسعه سیستم ها و خدمات و… هستند. فضا اقتصاد

هاشمی خاطرنشان کرد: برای افزایش بهره‌وری و درآمد در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشورهای منطقه و ایجاد بازارهای جدید با کارکردهای چندگانه ضروری است.

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علاوه بر تمرکز بر استفاده حداکثری از توانمندی‌های کشورهای نوظهور و قدرت‌های اقتصادی مانند برجام و تعامل با کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) ) و «SCOPE» به عنوان یکی از پنج کشوری که در آن کمیته منطقه ای سازمان ملل را افزایش خواهیم داد.

اعتقاد به وجود بخش خصوصی در فاوا

وی با بیان اینکه معتقد به وجود بخش خصوصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است، تصریح کرد: بخش خصوصی مورد اعتماد سازمان ثبت اسناد و املاک در کشور بود و امروز شاهد مشارکت شش یا هفت شرکتی هستیم. نهادهای دانش در فعالیت های سازمان ثبت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال