اخبار اخبار فرهنگی

کدام اعضای صندوق اعتباری هنر از بیمه تکمیلی رایگان برخوردار می‌شوند؟

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سید مجید پوراحمدی با اشاره به اینکه حمایت و حمایت مستمر از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر از سیاست های مهم صندوق امانات هنر است، گفت: حضور هنرمندان پیشکسوت در Art Trust این اعتبار را می دهد.

وی افزود: صندوق هنر برای حمایت از این دسته از اعضا طرح ها و سیاست های مختلفی را اتخاذ کرده است که یکی از این سیاست های حمایتی ثبت نام رایگان برای بیمه تکمیلی هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری و بالای 60 سال است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به جزئیات این اقدام اظهار کرد: با توجه به نیازهای ویژه این گروه سنی از اعضا، صندوق اعتباری هنر در قالب طرح آرا، کل هزینه ثبت نام بیمه تکمیلی درمان را در بر می گیرد. برای 980 نفر از هنرمندان با درجه یک هنر 60 سال به بالا، اعضای صندوق و همسرانشان (مجموع 1900 نفر) به طور کامل در طرح رفاه اجتماعی واریز و ثبت نام کردند.

پور احمدی با بیان اینکه این امر با هدف حمایت و رسیدگی به شرایط هنرمندان پیشکسوت و صاحب نام انجام شده است، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم صندوق امانات هنری کاهش فشارهای مالی ناشی از هزینه های درمانی است که نتیجه آن کاهش مشکلات است. ترس از هنرمندان پیشکسوت و خانواده های آنها

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی صندوق امانات هنر، بیمه تکمیلی درمان هنرمندان، نویسندگان، خبرنگاران، فعالان قرآن و عترت به مدت 10 روز از 19 تا 29 شهریور ماه از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر ثبت شد. در HonarCredit. ir/app و/یا وب سایت صندوق هنر profile.honarcredit.ir.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال