اخبار اخبار فرهنگی

باغ کتاب، خانه اهالی فرهنگ و هنر است

تبلیغات بنری


محمدحسن سعادت هندی، مدیرعامل کیف بوک تهران در گفت و گو با مجله توژال از برپایی نمایشگاه «مجموعه دوم» خبر داد و گفت: این نمایشگاه در «کیف کتاب تهران» خیالستان برگزار می شود. در برنامه ریزی های اخیر سعی شده از ظرفیت این اداره بیشتر استفاده شود. بدین ترتیب اولین نمایشگاه ویدیویی با گالری عکس «تصویر دوم» در خیالستان افتتاح و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: خیالستان باغ کتاب به دلیل اینکه راهروی اصلی برای عموم مردم است فضای بسیار مناسبی برای خلاقیت فرهنگی و نمایش آثار هنری به حساب می آید. به همین دلیل با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم سعی در استفاده بهینه از این فضا داریم و طبق برنامه های تقویمی برنامه های مختلفی را در این فضا اجرا می کنیم و به صورت دوره ای نمایشگاه های ویژه ای را در معرض دید عموم قرار می دهیم.

مدیرعامل باغ کتاب تهران نقاط قوت و ضعف گروه باغ کتاب تهران را مهم ارزیابی کرد و افزود: در این مدت نقاط قوت و ضعف گروه را بررسی کردیم و سعی کردیم موارد فوری را با سرعت بیشتری تکمیل کنیم. این امر قطعاً مستلزم کار و تلاش شبانه روزی همکاران گروه است و تاکنون در بسیاری از موارد بررسی و برنامه ریزی شده است.

وی همچنین به مطالبات چوپانان از این گروه اشاره کرد و گفت: یکی از خواسته های مردم از گروه باغ کتاب پرکردن قفسه های داخل سرستان با کتاب های مختلف بود که ابتدا گروه وارد شد و در مرحله بعد ما برای افزایش این ظرفیت برنامه ریزی کنید. چرا که مخاطبی که از مجموعه باغ کتاب بازدید می کند، قطعا اولین مواجهه اش با کتاب است و باید نیازهای او را برطرف کنیم.

سعادت هندی همچنین از برگزاری رویدادهایی با محوریت کتاب خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا برنامه های متنوعی با موضوع کتاب به صورت منظم و دوره ای با حضور نویسندگان و مترجمان مطرح کشور برگزار کنیم. از همه اهالی فرهنگ و هنر می خواهم در این مهم ما را یاری کنند. چرا که پارک کتاب تهران خانه اهالی فرهنگ و هنر است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال