اخبار اخبار تکنولوژی

رنگ مخصوص مستاجران ساخته شد!

تبلیغات بنری


رنگ برای اجاره کنندگان ساخته شد!

به گزارش مجله توژال؛ فرض آیا شما می خواهید رنگ دیوارهای آپارتمان اجاره ای خود را تغییر دهید، اما اجازه ندارید و می خواهید قبل از نقل مکان خانه را به رنگ اصلی خود برگردانید. اینجاست که رنگ ساختمانی جدید Unpaint وارد می شود، یک رنگ داخلی که در صورت لزوم می توان آن را از سطوح پاک کرد.

این رنگ توسط یک شرکت کلمبیایی به نام گلاست ساخته شده است.

Unpaint در بیش از 5000 رنگ مات موجود است، Unpaint را می توان با قلم مو، غلتک یا اسپری درست مانند رنگ معمولی اعمال کرد و کاربران باید دو تا سه لایه استفاده کنند، که حداقل 30 تا 60 دقیقه بین هر لایه زمان خشک شود.

این رنگ ظرف 24 ساعت پس از اعمال کاملا خشک می شود و اساساً به یک فیلم انعطاف پذیر تبدیل می شود و برای استفاده روزمره در محیط های مسکونی و تجاری به اندازه کافی بادوام است. با این حال، گفته می شود که نسبت به رنگ های معمولی به خراش های ناشی از اجسام تیز حساس تر است.

در نهایت، زمانی که زمان بازگرداندن کف و دیوارها به رنگ اصلی خود فرا می رسد، کاربران تنها باید گوشه ای از رنگ اعمال شده را گرفته و آن را به راحتی با دست جدا کنند.

گفته می شود که لایه زیرین بدون لکه باقی می ماند، اگرچه سازنده توصیه می کند قبل از اعمال آن روی کل دیوار، آن را روی یک تکه کوچک آزمایش کنید.

از آنجایی که Unpaint از مواد طبیعی و تجدیدپذیر ساخته شده است، پس از خرد شدن و دور ریختن در طی یک تا سه سال زیست تخریب می شود. همچنین هیچ گونه ترکیبات آلی فراری را در محیط خانه یا محل دفن زباله آزاد نمی کند.

متأسفانه، گفته می شود که این رنگ خاص پس از 12 ماه شروع به تحلیل می کند و در حالی که رنگ روی دیوار باقی می ماند شکننده می شود و کندن آن را دشوارتر می کند. به همین دلیل برای کاربرانی که می خواهند این رنگ بیش از یک سال روی دیوار بماند توصیه نمی شود.

باید گفت که Anpaint می تواند برای سطوح و اشیاء غیر از کف و دیوار مانند مبلمان یا دکوراسیون منزل نیز استفاده شود. گفته می شود این رنگ با موادی از جمله تخته سه لا، شیشه، فلز، پلاستیک و بتن سازگار است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال