اخبار اخبار سیاسی

ترامپ، درخواست مناظره دوم با هریس را رد کرد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، این اظهار نظر از سوی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی است که نظرسنجی های متعدد حاکی از آن است که کامالا هریس، نامزد دموکرات ها در انتخابات 5 نوامبر ترامپ را شکست خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ترامپ پس از شرکت در مناظره با هریس در وب سایت حقیقت در شبکه های اجتماعی نوشت: مناظره دیگری وجود نخواهد داشت.

اگرچه ترامپ عملکرد خود در مناظره روز سه شنبه علیه هریس را خوب توصیف کرد، شش کمک کننده جمهوری خواه و سه مشاور ترامپ گفتند که معتقدند هریس در این مناظره پیروز شد زیرا ترامپ نتوانست به خوبی پاسخ دهد.

طبق گزارش موسسه نیلسن، این مناظره 67.1 میلیون بیننده تلویزیونی داشت.

در حالی که ترامپ گفت نظرسنجی ها نشان می دهد که او در این مناظره پیروز شده است، چندین نظرسنجی نشان می دهد که شرکت کنندگان می گویند هریس بهتر عمل کرده است.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس که روز پنجشنبه منتشر شد، در میان رأی دهندگانی که گفتند حداقل چیزی در مورد مناظره روز سه شنبه شنیده اند، 53 درصد گفتند هریس برنده شد و 24 درصد گفتند ترامپ پیروز شد.

این نظرسنجی نشان داد که 54 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده معتقدند که یک مناظره بین ترامپ و هریس کافی است، در حالی که 46 درصد خواهان مناظره دوم هستند.

همچنین، طبق نظرسنجی CNN که اندکی پس از مناظره منتشر شد، اکثر ناظران مناظره می گویند هریس بهتر از ترامپ عمل کرده است.

YouGov همچنین خاطرنشان کرد که 54 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که هریس برنده شد، در حالی که 31 درصد گفتند ترامپ پیروز شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال