اخبار اخبار ورزشی

استارت لیگ برتر بسکتبال بدون مهرام؛ رقابت مدعیان با ۱۰ یا ۱۲ تیم؟

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، پس از پایان لیگ برتر بسکتبال فصل گذشته، مسئولان برگزاری این لیگ طی جلساتی با حضور نمایندگان باشگاه ها و اصحاب رسانه به بررسی شرایط کمی و کیفی این رقابت ها پرداختند. این در حالی است که اعلام شده است تلاش می شود تا از 14 مهرماه فصل جدید لیگ برتر آغاز شود، البته به دلیل برخی اتفاقات ممکن است با کمی تاخیر در سوت آغاز این فصل در بالاترین سطح شاهد باشیم. بسکتبال کشور تا 4 شهریورماه صبر کنید زیرا قرار است آخرین تغییرات و تحولات در این روز در جلسه هماهنگی لیگ بررسی شود.

دبیران سازمان لیگ در نظر دارند در جلسه ای با مدیران و نمایندگان باشگاه ها آخرین مسائل مربوطه را مورد ارزیابی قرار دهند تا در خصوص زمان دقیق شروع لیگ، تعداد تیم ها و شرایط برگزاری مسابقات به جمع بندی نهایی برسند. آنچه مسلم است این لیگ بدون نام و نشان آغاز خواهد شد و غیبت محرم در لیگ برتر مسلماً در این فصل حضور نخواهد داشت و باید منتظر ماند و دید در پایان سوت آغاز لیگ برتر انگلیس با حضور چند تیم به صدا در می آید.

لیگ برتر بسکتبال بدون محرم آغاز شد. رقابت مدعیان با 10 یا 12 تیم؟

از سوی دیگر تیم هایی مانند مسکرمان و ذوب آهن اصفهان نیز نسبتا کند حرکت می کنند اما روند فعالیت آنها نشان می دهد که حضورشان در سوپرلیگ بازخواهد گشت و باید دید این فرصت در اختیار آنها قرار می گیرد یا خیر. .

در این شرایط فقط دو راه برای برگزاری لیگ وجود دارد: یا لیگ برتر با این ده تیم شروع می شود یا بر اساس سازوکار خود از بین تیم هایی که درخواست حضور در لیگ برتر را داشتند دو تیم را انتخاب می کند تا شروع لیگ با 12 تیم آغاز شود.

موضوع مهم دیگر این است که برنامه لیگ باید با مسابقات غرب آسیا هماهنگ باشد در این میان صحبت از تاخیر در شروع آن دسته از مسابقاتی است که در حال حاضر قرار است با 15 روز تاخیر آغاز شود که تاثیر مستقیمی بر روی آن خواهد داشت. برنامه ریزی لیگ برتر ایران

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال