اخبار اخبار ورزشی

خط و نشان عطایی برای پاتری و انگاپت

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، تیم والیبال تیم فولاد سیرگان ایران توانست با شکست 3 بر صفر تیم اسپورتینگ کویت به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های فوتبال آسیا راه یابد.
بهروز عطایی پس از راهیابی به مرحله نیمه نهایی آسیا گفت: صعود دو تیم ایران فولاد و شهداب به نیمه نهایی را به تیم خود و مردم ایران تبریک می گویم. بازی با تیم هایی که کیفیت بالایی ندارند سخت است. امشب تیم کویت به ما فشار نیاورد بلکه تمرکزمان را داشتیم تا جوانان بازی را ترک نکنند. در مجموع خوشحالم که در این مسابقه پیروز شدیم.

وی در واکنش به اظهارات ژان پاتری، ستاره فرانسوی تیم جاکارتا مبنی بر اینکه تا این مرحله 100 درصد توان خود را نداده اند و در نیمه نهایی متفاوت خواهند بود، گفت: همه چیز را ندادیم. قدرت ماست و هیچ حریفی ما را تهدید نمی کند. امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل نماینده جاکارتا داشته باشیم. این تیم شامل ژان پاتری و اروین اینگابت، دو بازیکن باکیفیت و دارنده مدال طلای المپیک است، اما والیبال یک تیم است و به دو یا سه بازیکن وابسته نیست. با آنالیز خود سعی خواهیم کرد این دو بازیکن را مهار کنیم.

عطایی در خصوص مصدومیت میرزاجانپور و محمد موسوی قبل از بازی با جاکارتا در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا گفت: مصدومیت میرزاجانپور جدی نیست اما موسوی دو روز است که تحت درمان است. می توانستیم امروز از او استفاده کنیم اما ریسک نکردیم و او را آماده بازی فردا گذاشتیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال