اخبار اخبار ورزشی

برای سومین سال پیاپی در جمع برترین‌های تپانچه جهان رقابت می‌کنم

تبلیغات بنری


هانیه رستمیان وی در گفت و گو با خبرنگار توژال به مسابقات تیراندازی در هند اشاره کرد و گفت: ماه آینده باید در خط تیر با بهترین های دنیا روبرو شوم که بی شک تجربه خوبی برای من خواهد بود. برای سومین سال متوالی می توانم در جمع 12 بازیکن برتر جهان قرار بگیرم که این برای من افتخار است و سعی می کنم عملکرد خوبی را ثبت کنم.

وی ادامه داد: به دلیل فشار بازی های المپیک پس از بازگشت از پاریس حدود یک ماه استراحت کردم تا دوباره آماده حضور در مسابقات شدم. در مسابقات هند تنها 12 بازیکن برتر جهان شامل 3 المپیکی برتر و 9 بازیکن رنکینگ جهانی حضور خواهند داشت و بی شک سطح مسابقات بسیار بالاست. من تنها نماینده ایران در این مسابقات هستم و باید در تپانچه 25 متر به مصاف حریف خود بروم و بر همین اساس از دو هفته پیش تمریناتم را برای آمادگی در این مسابقات آغاز کردم.

این قهرمان المپیکی تپانچه کشورمان یادآور شد: مسابقات هند از سوم مهرماه آغاز می شود و من باید چند روز قبل از آن راهی این کشور شوم. خوشبختانه با اسلحه و مهمات مشکلی ندارم. چون به تازگی تپانچه را معرفی کردم و فشنگ هایی هم از المپیک داریم که برای تمرین مشکلی ایجاد نمی کند.

رستمیان: برای سومین سال متوالی در بین بهترین تپانچه های جهان شرکت می کنم

رستمیان گفت: حضور در چنین مسابقاتی اتفاق بسیار خوبی است و سطح فنی بالا و رقابت با رقبای بین المللی به پیشرفت تیرانداز کمک می کند و ما بی صبرانه منتظر افزایش تجربه من هستیم. چون مجبور شدم مدتی استراحت کنم از خودم توقع شگفتی ندارم اما به دنبال اجرای خوب و ادامه کارم در مسیری که طراحی کرده ام هستم.

وی در خصوص قراردادش با لیگ آلمان و ادامه کارش در تیمش گفت: سال گذشته قرارداد بسته شد اما به دلیل مسابقاتی که انجام دادم امکان حضور نداشتم. ضمن اینکه در این فصل هم صحبت هایی برای ادامه همکاری داشتیم و بر همین اساس کارها درست شد و به هر نحوی قرارداد تمدید شد. با بحثی که شد مشکل مالی وجود ندارد اما تمام هزینه های رفت و آمد و اقامتم با تیم است و برای شرکت در مسابقات و تمرینات به آنجا خواهم رفت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال