اخبار اخبار ورزشی

کنار گذاشتن وحید شمسایی از تیم ملی و فرصتی که از دست رفت

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نهایی جام جهانی 2012 تایلند اعزام شد. حذف وحید شمسایی از لیست تیم ملی و مصاحبه های او با کادر فنی باعث شد تا این تیم در آن رقابت ها با اختلاف زیادی به میدان برود. در آن دوره تیم راه آسانی برای کسب نتیجه دلخواه داشت اما ناکام ماند.

در آن رقابت ها تیم ملی فوتسال ایران در تیم های اسپانیا، پاناما و مراکش حضور داشت. این تیم با تساوی برابر اسپانیا و برد مقابل پاناما و مراکش به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد اما شاگردان علی صانعی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کلمبیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب شدند و راه این تیم در آن دوره از مسابقات بسته شد. یک مسابقه .

وحید شمسایی، مربی فعلی تیم ملی فوتسال ایران در آن زمان در واکنش به حذفش از لیست تیم ملی گفت: شنیده ام که وحید شمسایی در تاکتیک ما جایی ندارد؟ یک تاکتیک، من می توانستم عنوان آقای گل را در مسابقات کسب کنم، بنابراین مشکل در عملکرد تیم و مربی بود تا حالا من نبودم و یه نفر دیگه به ​​جای من بازی کرد، واقعا من بازیکن تیم ملی بودم 5 سال؟ اگر سازنده بخواهد به خانه من بیاید و تالار افتخارم را ببیند، این اتفاقات را خودش می‌داند، اما می‌خواهد «خیلی راحت» من را بزند.

علی صانعی مربی تیم ملی فوتسال در آن زمان پاسخ داد: وحید شمسایی را با القاب و الفاظی که در وجودش نهفته بود به من نسبت می دادند اما نمی تواند آنها را از خودش جدا کند و به همین دلیل از دیگران می خواهد که آنها را زیر سوال ببرند. ” حقش را ثابت کرد.» حرفش برای من ارزشی ندارد، وحید شمسایی بیکار است، به او توصیه می کنم اگر بازیکن خوبی است، با انتخاب تیم، خود را از گمراهی نجات دهد تا از سر کسالت به مردم تهمت نزند.

وحید شمسایی حالا با گذشت 12 سال هدایت تیم ملی فوتسال ایران را برعهده دارد و باید در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی باشد. جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان از 24 شهریور برای تیم ملی ایران آغاز می شود. تیم ملی ایران در گروه ششم مسابقات با ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه همگروه است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال