اخبار اخبار سیاسی

عرضه کپسول‌های نرم امگا-۳ بدون احساس بوی بد ماهی در دهان

تبلیغات بنری


محمد کریم رضایی مدیر تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با توژال. وی گفت: محصول ما در اسمارت امگا اولین محصول روغن ماهی با پوشش روده است.

وی افزود: مشکل اصلی مردم در مصرف قرص امگا 3 بر پایه روغن ماهی بوی نامطبوع ماهی پس از مصرف این فرآورده بود و همین موضوع باعث شد مصرف این دارو را قطع کنند.

رضایی به دلایل احساس بوی نامطبوع این فرآورده دارویی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: فرآورده امگا 3 از ماهی به دست می آید و با باز شدن این دارو در معده، بوی نامطبوع ماهی به دهان برمی گردد و حالت تهوع ایجاد می کند. . انسان این بو را حس می کند، به گونه ای که احساس می کند دچار مسمومیت با ماهی شده است.

مدیر تحقیق و توسعه این شرکت تصریح کرد: ما این مشکل را در محصول روغن ماهی با پوشش روده ای خود با ایجاد لایه ای مقاوم در برابر اسید معده حل کردیم.

وی با تاکید بر اینکه اسمارت امگا اولین محصولی است که در برابر اسید معده مقاومت می کند، درباره عملکرد این دارو پس از ورود به بدن توضیح داد: زمانی که دارو وارد معده می شود پوشش آن سالم می ماند و پس از ورود به روده، پوشش این محصول. شروع به باز شدن می کند و به این ترتیب منجر به برگشت بخارات از آن به دهان نمی شود.

رضایی با بیان اینکه مصرف کننده پس از خوردن اسمارت امگا بوی نامطبوع ماهی را در دهان خود احساس نمی کند، ادامه داد: درصدی از اسیدهای چرب موجود در ماهی توسط اسید ماهی از بین می رود اما با استفاده از این تکنیک و باز شدن پوسته آن. در روده، این اسیدهای چرب از تخریب اسید معده در امان خواهند بود.

وی تاکید کرد: به این ترتیب درصد بیشتری از روغن ماهی وارد روده شده و در نتیجه جذب بدن می شود.

رضایی با بیان اینکه این محصول پزشکی به صورت ژل نرم تولید شده است، گفت: نمونه های مشابه این دارو از کشورهای آمریکایی و آلمانی وارد بازار ایران شد و این نمونه ها دارای عوارض بوی بد دهان نیز هستند.

وی افزود: تولید این محصول می تواند از سرازیر شدن حدود 2.5 میلیون دلار جلوگیری کند.

رضایی همچنین افزود: این محصول پزشکی در کاهش علائم افسردگی و اضطراب، بهبود کیفیت خواب، کمک به سلامت پوست و مو، کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی و کمک به درمان عدم توجه و تمرکز موثر است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال