اخبار اخبار سیاسی

مدرسه‌ها کی باز می‌شوند

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال؛ رضوان حکیم زاده درباره نواخته شدن زنگ گل و بازگشایی مدارس گفت: جشن شکوفه ها در روز سه شنبه 6 شهریور ماه برگزار می شود که کلاس های مدارس برای دانش آموزان کلاس اولی آغاز می شود و سال تحصیلی جدید نیز از یکشنبه اول آغاز می شود. از ماه مهر

این زنگ در 27 شهریور امسال نواخته می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شکوفه ها در یکی از مدارس تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود، تصریح کرد: هر مدرسه با توجه به امکاناتی که دارد برنامه های ویژه ای خواهد داشت. بسیار مهم است که محیط مدرسه آمادگی لازم از فضای فیزیکی، معلمان، کارکنان مدرسه، خانواده و دانش آموزان را برای شروع سال تحصیلی داشته باشد.

معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همکاران در تلاش هستند تا فضای امن و بانشاطی را برای حضور در ترم اول ایجاد کنند.

حکیم زاده با بیان اینکه ستاد پروژه مهر شامل چندین طرح فرعی از جمله ساماندهی و ثبت است، گفت: همکاران ستاد در استانداری ها حضور داشتند و برنامه ها را رصد کردند. گزارشی که از استانداری های سراسر کشور دریافت کردیم نشان می دهد که تمامی امور مربوط به بازگشایی از جمله آماده سازی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی، دانش آموزان به خوبی ثبت نام کرده اند امیدواریم در فرصت باقیمانده بتوانیم آمادگی حداکثری را برای بازگشایی مدارس داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 9 میلیون و 21 هزار و 825 ​​دانش آموز در مقطع ابتدایی ثبت نام کردند، ادامه داد: این آمار معادل 97.54 درصد است و درصد بالایی از ثبت نام ها را نشان می دهد که امیدواریم با تکمیل ثبت نام دانش آموزان این امر محقق شود مدارس سیستم ها به عدد بالاتری می رسند.

حکیم زاده با بیان اینکه ممکن است اطلاعات بسیاری از دانش آموزان در سامانه ثبت نشده باشد، گفت: دانش آموزان سال اول به دلیل اطلاعات ارزشیابی، تکمیل پرونده و اخذ نمره نهایی ثبت نام به زمان بیشتری برای ثبت نام نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است برخی از خانواده ها به دلیل تاخیر در سفر برای ثبت نام اقدام کرده باشند، گفت: امیدواریم در مدت باقی مانده به تعداد ثبت نام های بیشتری برسیم. / جریان جدید

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال