اخبار اخبار تکنولوژی

برگزاری هفدهمین جشنواره حرکت با بخش‌های جدید

تبلیغات بنری


به گزارش خبرنگار گروه علوم و معارف اقتصاد ایرانجشنواره بین المللی جنبش خصوصی آثار و دستاوردهای انجمن ها و اتحادیه های علمی دانشجویی کشور است که هر ساله به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در 17 محور مختلف برگزار می شود. آثار این جشنواره ابتدا توسط انجمن های علمی دانشگاه ها بررسی می شود و پس از برگزاری جشنواره حرکت درونی در هر دانشگاه، آثار برگزیده به مرحله نهایی ارسال می شوند.

جشنواره جهانی جنبش با تاکید بر هم افزایی و ایجاد هیجان در میان جوامع دانش آموخته، از فعالیت اعضای فعال جوامع دانش آموخته استقبال می کند. این جشنواره رویدادی برای رقابت و ارائه بهترین دستاوردهای علمی دانشجویان در قالب آثار علمی و دانشجویی است و تلاش می‌کند مبنایی نو برای ساماندهی جنبش‌های دانشجویی باشد.

ادامه مطلب

هفدهمین جشنواره حرکت با بخش های جدید برگزار شد / شروع ارسال آثار در 24 شهرور + فیلم
پوستر شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت

17 بخش جشنواره جنبش

هفدهمین جشنواره بین المللی حرکت شامل سه جشنواره است بخش رقابتی، نمایشگاهی و بین المللی بخش رقابتی با تغییرات جدیدی همراه شده است که یکی از آنها اضافه شدن است پلت فرم موبایل بهترین انجمن علمی را انتخاب کنید. حوزه فناوری و نوآوری اجتماعی نیز برای هر نوع فعالیتی در نظر گرفته شد و به جشنواره اضافه شد که مشکلات حوزه نوآوری، فناوری و ابتکار را حل می کند.

برای شرکت در بخش انجمن علمی عالی، کلیه آثار ارسال می شود. اما نیازی به ارائه مجدد گزارش نیست و پس از داوری اولیه، انجمن های برگزیده به جشنواره دعوت می شوند تا گزارش فعالیت های خود را در قسمت بستر حرکت با حضور دانشجویان، اساتید و مهمانان ارائه دهند.

هر فعالیت در سیستم فارنما دارای شناسه است و هر شناسه تنها مربوط به یکی از دپارتمان ها می باشد یازده رقابتی از طریق دانشگاه یا دانشگاه جدید قابل ارسال است. ارسال آثار به تمامی بخش‌های جشنواره نامحدود بوده و گزارش کار الزامی است. اما نمودار یا ویدیوی کار اختیاری است و فقط می تواند به داوران در تعیین کیفیت برنامه کمک کند.

آثار می توانند به جشنواره ای ارسال شوند که رویدادهای آن در بازه زمانی 1 ژوئن 1402 تا 31 ژوئن 1403 در سیستم فرانسوی ثبت شده است.

همچنین در قسمت آموزش، نیازی به ارسال تمامی آموزش ها نیست و اعضای انجمن های علمی می توانند چندین فعالیت را به صورت گزارش ارسال کنند. همچنین در این دوره از جشنواره حرکت، نقش اتحادیه ها در جشنواره پررنگ تر شد.

بنابراین اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی به عنوان دانشگاه شناخته می‌شوند و می‌توانند برای خود جشنواره حرکت داخلی برگزار کنند، انجمن‌های برتر را در رشته خود انتخاب کنند و آثار را به نسبت سهم خود به جشنواره ارسال کنند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال