اخبار اخبار تکنولوژی

معاون علمی رئیس‌جمهور از نمایشگاه «ایران‌پلاست» بازدید کرد

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علوم و معارف اقتصاد ایران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری میزبان هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در اولین روز فعالیت خود بود. حسین افشینوی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بود.

معاون علمی رئیس جمهور در بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه شرکت های دانش بنیان در صنعت پلیمر با فعالان دانش و فناوری این حوزه گفت و گو کرد تا زمینه رفع مشکلات این شرکت ها و تسهیل امور فناوری و فناوری را فراهم کند. فعالیت های توسعه بازار این شرکت ها

در این بازدید دو ساعته، فعالان شرکت، دغدغه ها و پیشنهادات خود را در زمینه تامین مالی، تخصیص ارز، حل مشکلات نقدینگی، تسهیل عملیات تحقیق و توسعه، ارزیابی شرکت های دانش بنیان و توسعه زیرساخت ها و تجهیزات فناورانه با نماینده علمی مطرح کردند. . وی ضمن شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات آنان، از آمادگی‌ها و برنامه‌های مدیر علمی برای رفع این مشکلات صحبت کرد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایرانپلاست صبح امروز (یکشنبه 27 شهریور) با حضور… مرتضی شمیرزاییمعاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برادران محمدمهدی معاون وزیر صمت نصب شد.

این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است 288 شرکت خارجی و 525 شرکت داخلی در بزرگترین رویداد تخصصی زنجیره ارزش صنعتی پتروشیمی وجود دارد. این رویداد بین المللی با حضور کشورهایی از چین، ایتالیا، تایوان، کره، ترکیه، فرانسه، هند، آلمان، اسپانیا و روسیه برگزار می شود.

معاون علمی رئیس جمهور از این نمایشگاه بازدید کرد

همچنین 150 نفر از کشورهای روسیه، صربستان، قزاقستان، تاجیکستان، چین، پاکستان، ازبکستان، افغانستان، بلاروس، سوریه، عراق و عمان در قالب 12 هیئت تجاری با هدف بازدید از این رویداد بزرگ در حوزه صنعت پتروشیمی بازدید خواهند کرد. گسترش همکاری ها با ایران شرکت ها

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گروه های کالایی مواد اولیه، محصولات پتروشیمی، خدمات فنی مهندسی، محصولات نهایی و ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات، مراکز علمی و تحقیقاتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، تست های آزمایشگاهی بهداشت، ایمنی و محیط زیست، فناوری اطلاعات ، تبدیل دیجیتال و سایر خدمات، رنگ ها، گرانول ها و ترکیبات پلیمری میزبان علاقه مندان خود است.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال توسعه بازار صنعت پلاستیک و پلیمر با ابعاد داخلی و بین المللی است و زمینه را برای تعامل بخش های مختلف صنعت و فناوری این صنعت فراهم می کند. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه شناخته می شود و یکی از رویدادهای مهم و معتبر در این زمینه به شمار می رود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال