اخبار اخبار ورزشی

ستایش تمام‌قد کارلتو از کریس رونالدو: او فوق‌العاده بود

تبلیغات بنری


به گزارش روزنامه ایرانیان اکونومیست به نقل از آس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود در مکزیک به بحث درباره دوران مربیگری خود پرداخت و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه مشروح آن را می خوانیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد رهبری، روش های خود برای رسیدن به موفقیت و نحوه استفاده از آنها در رئال مادرید گفت: توضیح اینکه یک رهبر باید چگونه باشد، بسیار دشوار است. برای یک رهبر خوب، متقاعد کردن مهمتر از تحمیل است. یک رهبر باید این توانایی را داشته باشد که به کسانی که با او کار می کنند گوش دهد. مردم همیشه می توانند ایده هایی به شما بدهند که ممکن است مفید باشد. این مهم است که گوش کنید و فکر نکنید که همه چیز را می دانید. شما همیشه می توانید یاد بگیرید. به سختی می توان گفت موفقیت چیست. اولاً، این می تواند موفقیت در برنده شدن در مسابقات یا عدم سقوط کسی باشد.

مربی آرام: روی نیمکت همیشه باید مثبت بود. این که می گویند من همیشه آرامم درست نیست. من به ندرت عصبانی می شوم، اما وقتی عصبانی می شوم، بسیار عصبانی می شوم. اسب دو راه برای پریدن دارد: با شلاق یا با هویج. از هر دو طرف می پرد اما شما باید انتخاب کنید. اگر با شلاق به او ضربه بزنید، ممکن است شما را زمین بزند و اگر به او هویج بدهید، او به شما کمک می کند.

شکست، پیروزی و فشار: شکست غم انگیز است و در عین حال به شما فرصتی می دهد تا مشکلات خود را برطرف کنید. وقتی شکست می خورید، مانند زندگی، باید دوباره بلند شوید. برد در فوتبال خوشحالی نیست چون سه روز بعد یک مسابقه دیگر دارید. شما باید ایده روشنی از آنچه باید انجام دهید داشته باشید. هیچ زندگی بدون استرس و فشار وجود ندارد. کمی استرس برای تجارت خوب است. روزی که قبل از بازی احساس هیجان نمی کنم، این پایان دوران مربیگری من است.

انزوای مربی: سه چهار ساعت بعد از بازی، مربی هنوز در بازی است و قلبش تند تند می زند و به بازی فکر می کند. همیشه همینطوره این تنهایی مربی است که نمی تواند آن را با کسی تقسیم کند. این یک موضوع فردی است. من نمی توانم آن را با دستیارم به اشتراک بگذارم.

جشن های او: من عاشق رقصیدن، آواز خواندن و خوش گذرانی با خانواده و دوستانم هستم. فکر می کنم یک بار در زندگیم در اتوبوس با بچه ها سیگار کشیده ام. من هرگز سیگار نمی کشم اما اکنون بسیاری از مردم به من سیگار هدیه می دهند. درست مثل آدامسی که مردم همیشه به من می دهند و من در طول بازی می جوم.

آغاز دوران مربیگری او: هیچ وقت به مربی شدن فکر نکردم. یک روز آریگو ساکی در میلان به من گفت: روزی که بازی را متوقف کنی، دوست دارم دستیار من باشی. او یک نابغه فوتبال بود که شیوه بازی فوتبال را تغییر داد و معلم بزرگی به حساب می آید. وقتی شروع می‌کنید، تجربه ندارید و نمی‌توانید تجربه بخرید، زیرا به مرور زمان می‌آید. اشتیاق و کنجکاوی مهم هستند. همیشه چیزی برای یادگیری وجود دارد.

امباپه، رودریگو و وینیسیوس: رئال مادرید استانداردهای بسیار بالایی دارد زیرا بزرگترین باشگاه جهان است و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. باید بتوانید از کیفیت این بازیکنان نهایت استفاده را ببرید. این کاری است که ما هر سال سعی می کنیم انجام دهیم. امسال بازیکنان جدیدی مثل کیلیان و آندریک به تیم ما اضافه شدند. فصل مهمی پیش رو خواهیم داشت. وظیفه ما این است که مثل همیشه در این باشگاه سخت رقابت کنیم. هرگز تسلیم نشوید و تا آخر رقابت کنید.

کریستیانو رونالدو: او یک بازیکن حرفه ای بود و به کارش ادامه می دهد. یکی از بهترین های تاریخ یک اسطوره، یک حرفه ای بزرگ و نمونه. رونالدو فوق العاده بود و سایر بازیکنان از او بسیار تشکر می کنند.

بازنشستگی از آموزش: تا زمانی که انگیزه ای برای فوتبال داشته باشم به تمرینات ادامه می دهم. چند اتفاق بزرگ در زندگی من رخ داده است. من خوش شانس بودم که شغلی دارم که دوستش دارم. از فوتبال تشکر می کنم که این فرصت را به من داد. من هنوز قبل از مسابقه عصبی می شوم، فشار را احساس می کنم و تا زمانی که این تغییر نکند، فقط می خواهم ادامه دهم. من مدت زیادی است که خودم را در فوتبال می بینم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال