اخبار اخبار فرهنگی

شما که غریبه نیستید

تبلیغات بنری


سریال غریبه که پخش آن از ششم مرداد ماه از شبکه سی سیما آغاز شد، کار بازیگران زیادی با لوکیشن های زیاد است. بین 20 تا 30 بازیگر اصلی به همراه 150 بازیگر مکمل طی 208 جلسه تصویربرداری این مجموعه 36 قسمتی در 170 لوکیشن در تهران، شمال ایران و ترکیه حضور داشتند. این اعداد به تنهایی نشان می دهد که با سریالی پرسرعت روبرو هستیم که انگ تعطیلی و نگاه مهربانانه به جدول ویرایش را از دست سازندگان می زداید.

سریال غریبه بر خلاف اسمش اسامی آشنا جلو و پشت دوربین دارد. جلوی دوربین گروه بازیگرانی را می بینیم که قاب جعبه جادویی عاشقشان است. برخی از بازیگران در پرده نمایش موثرتر هستند و برخی دیگر به نظر می رسد برای تلویزیون ساخته شده اند و تلویزیون آنها را دوست دارد. به عنوان مثال حمید گودرزی، محیا دهقانی و پژمان بازغی با وجود بازی در فیلم‌های مختلف، بازیگرانی هستند که در سریال‌ها بیشتر دیده می‌شوند، اما برخلاف بازیگرانی چون نیکی کریمی، بهرام رادان و امین حیایی بیشتر در اکران دیده می‌شوند. . او مالک است

مزیت بهره مندی از توانمندی های بازیگران تئاتر، سهولت حفظ و پیگیری دیالوگ ها به دلیل ماهیت اجرای زنده است.

از این منظر تیم سریال با هوشمندی گروهی از بازیگران جوان پسند مانند بزقی، گودرزی و دهقانی را انتخاب کرد و از مخاطب نوستالژیک غافل نشد و به اسماعیل محرابی، پوردخت مهیمن و رضا فیاضی که مخاطبان پیشکسوت تلویزیون با آن ها کار کردند روی آورد. با هم، با خاطرات متفاوت در همان زمان بازیگران مختلف صحنه نیز جلوی دوربین رفتند.

مزیت استفاده از توانایی های بازیگران تئاتر این است که به دلیل ماهیت اجرای زنده می توانند دیالوگ ها را به راحتی حفظ کنند و خود را همراهی کنند. جواد فراهانی یکی از تهیه کنندگانی است که در رسانه ملی و تریبون ها فعال است و انتخاب موضوعات و روند کاری او نشان از شناخت خوبی از مخاطب دارد. فراهانی به تازگی «وایبر» را در تهران با دولشاهی و معادی به پایان رسانده و در حال پخش پانتولج با اجرای گلزار است.

کارگردان این سریال سروش محمدزاده است. کسی که تجربه ساخت سریال سیاوش برای سکوها و سوران و پر 2 زرد برای تلویزیون را دارد، می داند که مخاطب چه می خواهد و نشان داده که در ساخت فیلم های جنایی مهارت دارد. اما بدون شک بخش قابل توجهی از هر اثر به محتوا و متن آن بستگی دارد که در سریال غریبه بر دوش عباس نعمتی نویسنده سریال های موفق سال های اخیر تلویزیون قرار گرفته است.

تو غریبه نیستی

نعمتی با نوشتن آثاری چون «اولین شب آرامش»، «بوی باران» و «دهر و ریحون» نشان داد که می تواند گام به گام مخاطب را با خود همراه کند. موضوع سریال آمیخته ای عجیب بین روند عاشقانه ازدواج با همه فراز و نشیب هایش از یک سو و داستان مافیای مواد مخدر بیماران پروانه ای است. دو مضمون هیجان انگیز که در نهایت مخاطب با بخشی از آن آشنا می شود.

«غریبا» از نظر محتوایی و فراتر از کلیشه ها، سریالی سرگرم کننده است که به گفته برخی در سال های اخیر حلقه مفقوده مهمی در رسانه ملی بوده است.

«غریبا» از نظر محتوایی و فراتر از کلیشه ها، سریالی سرگرم کننده است که به گفته برخی در سال های اخیر حلقه مفقوده مهمی در رسانه ملی بوده است. با این حال، اگرچه فلاش بک های مناسب، کلوزآپ ها و فاصله های منطقی با حفظ ریتم، برگ برنده سازه هستند، اما در برخی موارد دقت و تکرار برخی از پلان ها ممکن است به برداشت بهتری منجر شود. درباره نحوه پخش سریال که هر شب ساعت 20:30 از شبکه سه پخش می شود.

با توجه به آغاز فصل های مختلف لیگ از ایران تا اروپا و همچنین آغاز مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026، تیم ملی کشورمان شهریور ماه آینده در مرحله اول و دوم به مصاف قرقیزستان و امارات خواهد رفت. و با توجه به برگزاری بازی های پارالمپیک در پاریس، این امکان وجود دارد. در نوار عملیات سریال بریدگی ایجاد می شود یا زمان کارکرد آن دائماً در کانکتور تغییر می کند.

شاید پخش سریال غریبا در شب های طولانی پاییز و زمستان گزینه مناسب تری باشد، اما از طرفی سرپرست گروه سیما در این دو فصل نیز ممکن است پرمشغله و فعال باشد. در نهایت سریال غریبه با تمام این نکات و مسائل یکی از شاخص ترین سریال های رسانه ملی در چند وقت اخیر است که موفق شد هویت ملی را که یکی از دغدغه های جامعه در دوران تحول رادیویی است، پوشش دهد. و تلویزیون.

تو غریبه نیستی

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال