اخبار اخبار عمومی

مقصر درجازدن بازار سهام جیست

تبلیغات بنری


تقصیر بورسه

به گزارش مجله توژال؛ نگاهی به معاملات امروز بورس نشان می دهد که رشد شاخص های بورس در امروز نیز ادامه داشته است. این فرآیند در حالی رخ داد که بازار سهام همچنان شاهد خروج پول واقعی است.

معاملات بورس امروز در راستای شمع معاملاتی دیروز بسته شد و در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد 4751 واحدی معادل 0.23 درصد این شاخص مواجه شد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 68 هزار واحد تثبیت شد.

از سوی دیگر، قیمت معاملات سهام کوچک در بازار سهام نیز افزایش یافت. بنابراین شاخص هم وزن بازار در پایان معاملات امروز با یک هزار و 389 واحد معادل 0.22 درصد این شاخص رشد کرد و به سطح 644 هزار واحد رسید.

لازم به ذکر است، هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران امروز حجم معاملات را 5.7 میلیارد سهم و ارزش معاملات خرد (سهم، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری مشترک) را 2.637 میلیارد تومان نشان می دهد.

پول واقعی را وارد و خارج کنید

تراز واقعی پول امروز نیز مانند روز معاملاتی گذشته منفی بود. به طوری که در پایان معاملات امروز بازار سهام حدود 105 میلیارد تومان پول واقعی از بورس خارج شد. نکته قابل توجه دیگر این است که تا لحظه تنظیم این گزارش حدود 61 میلیارد تومان پول واقعی از صندوق های درآمد ثابت برداشت شده بود. / اخبار تجارت

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال