اخبار اخبار عمومی

تابلو بورس ممنون در سر راه سهامداران

تبلیغات بنری


هیات مدیره بازار اوراق بهادار ممنون در راه سهامداران است

به گزارش مجله توژال؛ بررسی وضعیت بازار سهام حاکی از بهبود نسبی شرایط است. از تصویب حمایت مالی از بانک ها تا رای اعتماد مجلس نمایندگان به عبدالناصر همتی، همه حکایت از بهبود شرایط بورس دارد. اما محدودیت 2 درصدی دامنه نوسان همچنان نفس بورس را می بندد.

معاملات بورس امروز در راستای شمع معاملاتی دیروز بسته شد و در پایان معاملات امروز شاخص کل با 15 هزار و 262 واحد معادل 0.75 درصد این شاخص رشد کرد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 52 هزار واحد تثبیت شد.

از سوی دیگر، قیمت معاملات سهام کوچک در بازار سهام نیز افزایش یافت. شاخص هم وزن بازار با 2 هزار و 867 واحد افزایش معادل 0.45 درصد این شاخص در پایان معاملات امروز بورس به سطح 641 هزار واحد رسید.

لازم به ذکر است، هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران امروز حجم معاملات را 4.5 میلیارد سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری مشترک) را 239 میلیارد تومان نشان می دهد.

پول واقعی را وارد و خارج کنید

تراز واقعی پول در سهام امروز نیز مانند روز معاملاتی گذشته مثبت بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود 199 میلیارد تومان پول واقعی وارد بورس شد. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که تا لحظه تنظیم این گزارش، حدود 66 میلیارد تومان پول واقعی از صندوق های درآمد ثابت برداشت شده است. / اخبار تجارت

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال