اخبار اخبار عمومی

فولاد یحیی، کلید ورود پرسپولیس به کورس قهرمانی

تبلیغات بنری


بیان رفعت در گفت و گو با اقتصاددان ایرانی در ارزیابی عملکرد تیم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر گفت: شاید خیلی ها فکر می کنند که نباید در مورد عملکرد تیم ها در هفته اول قضاوت کرد. چند هفته هفته ها اما به نظر من تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس سپاهان و تراکتورسازی با سایر تیم ها تفاوت دارند و هواداران از اول فصل انتظار پیروزی را دارند. در این بازی از نظر فنی گاهی تراکتور در بازی بود، گاهی پرسپولیس; طبیعتا در نیمه اول فقط یکی دو موقعیت ایجاد شد و آن ها از تراکتورسازی بودند و پرسپولیس در این نیمه خوب بازی نکرد.

وی با اشاره به عملکرد خوب جندوز دروازه بان خارجی پرسپولیس گفت: گیندوز در دیدار مقابل تراکتورسازی روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و پرسپولیس با عملکرد خوب خود بازی را با تساوی به پایان رساند. در نیمه اول پرسپولیس کاملا گیج شده بود و هر دو تیم با یک مهاجم بازی می کردند و عملا عیسی آل کثیر مهره سوخته به حساب می آمد.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: البته می توانستیم بازی را با دو مهاجم شروع کنیم اما سرمربی پرسپولیس فکر می کرد باید بازی را با یک مهاجم شروع کند. اما نیمه اول خوب پیش نرفت و با توجه به میزبانی، هواداران زیاد و هافبک های خلاقی که تراکتور داشت، بازی از دست پرسپولیس خارج شد و در نهایت نیمه اول به سود تراکتورسازی پیش رفت.

رفعت خاطرنشان کرد: در نیمه دوم دو تیم یک بازی تهاجمی را دنبال کردند و تراکتورسازی توانست یک گل هم به پرسپولیس بزند که باعث شد دروازه بان پرسپولیس از ورود توپ ها به دروازه جلوگیری کند. وقتی پرسپولیس 10 نفره شد و با تعویض های سرمربی، در دقایق پایانی بازی به گل رسید اما در مجموع پرسپولیسی ها در این دیدار حرفی برای گفتن نداشتند و خوب بازی نکردند.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم در این دیدار این است که پرسپولیس یک امتیاز روحیه را از تراکتورسازی کسب کرد تا بتواند با انگیزه و روحیه بالا بدون تنش و هیجان رقابت های پیش رو خود را در مسابقات بعدی دنبال کند. البته نمی دانم بازی هفته سوم پرسپولیس کجا برگزار می شود.

وی افزود: از نظر کیفیت بازی پرسپولیس بازی خوبی را ارائه نکرد و تراکتورسازی خیلی بهتر و فنی تر بازی کرد و فقط یک امتیاز روحیه گرفت.

رفعت گفت: درست است که گاندوز در این دیدار عملکرد فوق العاده ای داشت اما در ضربات ایستگاهی مشکل دارد و نمی تواند خوب دفاع کند. بنابراین در بازی اول پرسپولیس در 30 ثانیه اول بازی مقابل ذوب آهن گل زد، فکر می کنم هنوز به آمادگی لازم نرسیده است. اما در دیدار مقابل تراکتورسازی عملکرد فوق العاده ای داشت و نمره قبولی گرفت.

مهاجم سابق پرسپولیس در ارزیابی خود از تراکتورسازی نیز گفت: تراکتور سال گذشته تیم خوبی نبود اما امسال با آرایش بازیکنان و سبک بازی خوب یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: البته باید به پرسپولیس فرصت داد چون مربی آنها عوض شده و در زمین مشکل دارد. در واقع یکی از دشمنان اصلی پرسپولیس ورزشگاه است. انتظار می رود پرسپولیس در دیدارهای بعدی خود مقابل فولاد هر کجا که بخواهد به پیروزی برسد وگرنه از مسابقات عقب خواهد افتاد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس همچنان در خط دفاع مشکل دارد، فاصله بین خطوط را رعایت نمی کند و هافبک هایش هم هماهنگ نبودند و به همین دلیل عیسی در این دیدار به عقیده خیلی ها مهره سوخته بود و عملا او را مورد توجه قرار دادند. خارج از مسابقه، و این مسابقه بیشتر یک نبرد بین بازیکنان بود. به همین دلیل تراکتور موفق تر بود و با پاس های عمقی پرسپولیس را با مشکل مواجه کرد. در هر صورت باید دید پرسپولیس در آینده چه نتایجی خواهد گرفت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال