اخبار اخبار اقتصادی

یک رویداد جدید در مورد دلار اتفاق خواهد افتاد

تبلیغات بنری


اتفاق جدیدی در رابطه با دلار رخ خواهد داد

به گزارش توژال به نقل از FX Street، جفت ارز EUR/USD پس از عقب نشینی از بالاترین رقم 8 ماهه 1.1087، در جریان معاملات روز سه شنبه آسیا در حدود 1.1080 معامله شد.

دلیل این کاهش را می توان به بهبود ارزش دلار آمریکا در میان احساسات ریسک گریزی نسبت داد. با این حال، ارز ایالات متحده ممکن است به دلیل افزایش احتمال کاهش ۲۵ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده در ماه سپتامبر با مشکلاتی مواجه شود.

بر اساس گزارش ناظر نرخ بهره گروه CME، بازارهای قیمت انتظار دارند 23.5 درصد احتمال کاهش 50 نرخی توسط فدرال رزرو در مقایسه با 76.5 درصد احتمال کاهش 25 نرخی در ماه سپتامبر وجود داشته باشد.

به گزارش رویترز، نیل کشکاریرئیس فدرال رزرو در مینیاپولیس روز دوشنبه در مورد احتمال کاهش نرخ بهره آمریکا در ماه سپتامبر به دلیل نگرانی در مورد ضعیف بودن بازار کار بحث کرد.

سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول، که قرار است از پنجشنبه آغاز شود، یک رویداد چند روزه است که بانک مرکزی در آن شرکت می کند.

اکنون همه نگاه ها به سخنرانی بعدی است جروم پاول رئیس فدرال رزرو روز جمعه در جکسون هول است.

همچنین در منطقه یورو، داده‌های کلیدی در مورد فعالیت تجاری و قیمت‌های مصرف‌کننده را نشان می‌دهد که می‌تواند بر تصمیم بانک مرکزی اروپا در سپتامبر تأثیر بگذارد. سرمایه گذاران انتظار دارند بانک مرکزی اروپا به تدریج نرخ بهره را کاهش دهد. به طور طبیعی، سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا به دلیل نگرانی در مورد افزایش مجدد فشار قیمت، تمایلی به متعهد شدن به مسیر مشخصی برای کاهش نرخ بهره ندارند.

داده های هماهنگ شده شاخص قیمت مصرف کننده (HICP) از اتحادیه پولی اروپا و اعداد شاخص قیمت تولید کننده از آلمان در روز سه شنبه منتشر خواهد شد. این اعداد ممکن است مسیر سیاست بانک مرکزی اروپا را تعیین کنند.

با توجه به شان آزبورناستراتژیست ارشد فارکس (FX) در Scotiabank جفت یورو/دلار (EUR/USD) اخیراً کمی بالاتر از سطح 1.1050 افزایش یافت که منعکس کننده زیان های گسترده تر دلار (USD) با تأثیر کمی است. شبکه اطلاع رسانی طلا و سکه

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال