اخبار اخبار تکنولوژی

انتخاب برگزیدگان تندیس ملی فداکاری تا پایان شهریور

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علوم و معارف اقتصاد ایران، جمال رحیمیان در حاشیه جلسه اول کمیته تخصصی گزینش دانشجویان وی در سالن اجتماعات سازمان جهاد دانشگاهی در تهران از بررسی آیین نامه این رویداد فرهنگی دانشجویی خبر داد و تشکیل شورای سیاست گذاری و شورای عالی را در زمان مناسب حاصل همدلی و همکاری دانست. از همه احزاب اعضای دبیرخانه IAN و نمایندگان آنها.

با اشاره به حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان جوانان هلال احمر در کشور، سازمان بهزیستی کشور، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان خون. سازمان انتقال خون ایران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر اجرایی آیان (بدون رای) و کارشناس دبیرخانه آیان (بدون رای) در این جلسه اظهار داشتند: در این جلسه موضوع کاندیداها مطرح شد. برای تندیس رستگاری ملی که توسط سازمان انتقال خون ایرانیان اهدا شد.

رحیمیان افزود: اهدای خون، اهدای پلاسما، اهدای پلاکت و آمادگی ثبت نام برای اهدای سلول های بنیادی از جمله شاخص های این سازمان برای ارائه داوطلبان تندیس ملی رستگاری است.

انتخاب برندگان تندیس ملی قربانی تا پایان شهریورماه بررسی می شود

دبیر سیزدهمین مراسم توزیع تندیس ملی ایثار بین دانشجویان ایرانی بدون ذکر نام برگزیدگان تندیس ملی ایثار از سوی کمیته گزینش دانش آموز به 5 دانش آموز اهدا شد وداکار خبر داد و افزود: در این جلسه این پنج نفر موفق به کسب رای اعضای هیات انتخاب این مراسم شدند و به عنوان دریافت کنندگان تندیس ایثار شناخته شدند.

به گفته رحیمیان، بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی دبیرخانه سیزدهمین مراسم توزیع تندیس ملی ایثار دانشجویان ایرانی، تا پایان شهریورماه پرونده تمامی برگزیدگان این رویداد «فرهنگ دانشجویی» در دانشگاه بررسی می شود. یک کمیته اختصاصی گزینش دانشجو و افراد واجد شرایط انتخاب خواهند شد.

بر اساس اطلاعیه جهاددانشگاهی تهران سیزدهمین مراسم توزیع تندیس ملی ایثار بین دانشجویان ایرانی اواخر مهرماه امسال برگزار می شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال