اخبار اخبار جهان

دانلود فیلم/ ادعای ناسا برای اثبات معجزه شق‌القمر پیامبر اسلام (ص)

تبلیغات بنری


دانلود فیلم/ درخواست از ناسا برای اثبات معجزه هلال پیامبر اسلام (ص)

به گزارش مجله توژال؛ پس از تماشای این ویدئو، برخی از آنها ایمان خود را به آیات الهی افزایش دادند و برخی نیز به طور علنی و خصوصی این موضوع را تکذیب و به انتقاد از این موضوع پرداختند. روایت معجزه آن حضرت این است که کفار مکه شبی به خانه پیامبر هجوم بردند و آن حضرت را تهدید کردند و برای اثبات صحت ادعای ایشان معجزه خواستند. آنها پیامبر اکرم آنها او را تهدید کردند که در صورت برآورده نشدن خواسته و معجزه پیامبر اکرم، او را خواهند کشت.

جادوگرانی با کفار بودند، پس از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم با علم سحر خواستند که در آسمان نشانه ای به آنها نشان دهد. کفار جزیره العرب نیز بر پیروی از ادعای جادوگر مبنی بر شناخت ماه توسط پیامبر صلی الله علیه و آله اصرار داشتند. آنها با اعتقاد به اینکه این امکان پذیر نیست، قول دادند که اگر این معجزه را ببینند، ایمان خواهند آورد

و انشاءالله این آرزوی کفار با دعای پیامبر اسلام (ص) برآورده شد و در آن لحظه ماه به صورت نیمه ماه درآمد و نیمی از آن در جای خود ثابت ماند و نیمی دیگر از آن دور شد. و به سمت دیگری رفت. فاصله دو نیمه به حدی بود که کوهی از نور بین آنها قرار می گرفت. اما کفار با دیدن این صحنه، نه تنها آن را باور نکردند، بلکه این واقعه را انکار کردند و باز هم آن را به سحر و جادو نسبت دادند و مدعی شدند که رسول خدا آنها را سحر کرده است.

ثابت شده است که غیر از این معدود، دیگران نیز برای اثبات واقعیت آن، شهادت این معجزه را تایید می کنند. در نتیجه منتظر عبور مسافران و رهگذران بودند. همگی این واقعه را تایید کردند و گفتند که شاهد طلوع ماه بوده اند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال