اخبار اخبار ورزشی

مدعیان لیگ همان قدیمی‌ها هستند

تبلیغات بنری


ابراهیم قاسم پور وی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار توژال در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی هفته اول لیگ برتر گفت: لیگ به تازگی شروع شده و هفته اول را پشت سر گذاشتیم. شکی نیست که در این صورت نمی توان به درستی پیش بینی کرد و باید تا چند هفته صبر کرد تا ماهیت تیم ها و عملکرد آنها ارزیابی شود.

وی ادامه داد: اما در مجموع با توجه به تجربیات و اتفاقات گذشته می توان گفت تیم هایی مانند پرسپولیس، استقلال یا سپاهان شرایط بهتری نسبت به سایر رقبا دارند و با توجه به هزینه بالای تراکتور در این فصل، این تیم باید چهارمین تیم مدعی لیگ محسوب می شود. اما همانطور که گفتم فوتبال است و شاید اتفاقاتی بیفتد که هیچکس انتظارش را ندارد و در چند هفته آینده بهتر می توانیم درباره آن صحبت کنیم.

قاسم پور: رقبای لیگ همان قدیمی ها هستند/شاید کوزه انداختن نتیجه بدهد!

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تراکتورسازی در این فصل خیلی هدر داده و باید دید این هزینه ها به دردشان می خورد یا مثل اتفاقی که فصل گذشته برای سپاهان افتاد برایشان فاجعه خواهد بود. در لیگ گذشته شاهد بودیم که سپاهان بهترین بازیکنان زمین را داشت و به همان اندازه روی نیمکت قدرتمند بود اما در نهایت نتوانست به قهرمانی برسد.

قاسم پور گفت: خرج کردن و نتیجه گرفتن قانون نیست. شاید این تیم آنقدر پول خرج نکند اما به دلیل تعادلی که ایجاد کرده و بازیکنانی منسجم و هماهنگ می تواند مقابل حریفان بهتر بازی کند و امتیاز لازم را بگیرد. وجود ستاره ها در تیم همیشه کارها را به جلو نمی برد. تعداد زیاد ستاره های تیم و عدم حضور آنها در زمین باعث می شود که تیم در معرض مشکلات و حاشیه ها قرار بگیرد و در این صورت دیگر نمی توان شرایط را به خوبی مدیریت کرد.

قاسم پور: رقبای لیگ همان قدیمی ها هستند/شاید کوزه انداختن نتیجه بدهد!

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا می توان در لیگ برتر انگلیس از بازیکنان جوان و آینده دار انتظار داشت، گفت: بدون شک استعدادهایی برای دیده شدن داریم اما این بستگی به مربیان شجاع دارد که حاضر شوند یا نه. مسئولیت.” این خطرناک است یا نه.» البته چون فوتبال ما نتیجه گرا است باید مدیران شجاعی برای حمایت از این مربیان حضور داشته باشند که در فوتبال ما کم است و فعالیت آنها را سخت می کند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره پیروزی خیبر خرم آباد مقابل هواداران در هفته اول نیز افزود: باید دید چه کسانی برای این تیم نفرات جذب کرده اند و آیا او می تواند با توجه به نیاز خود تیم را تکمیل کند و وارد لیگ شود یا خیر. نه به هر حال آنها هفته اول را با 3 امتیاز به پایان رساندند و شاید شمس آذر دیگری در راه باشد اما زمان می برد و باید دید در هفته های آینده چه اتفاقی می افتد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال