اخبار اخبار اقتصادی

پیش فروش آزمایشی بلیت‌های بازگشت در ۳ مرز

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال، حمیدرضا شهرکی تنداری با بیان اینکه از ابتدای طرح اربعین حسینی تا پایان روز یکشنبه (7 مرداد 1403) بیش از 510 هزار نفر از اربعین حسینی بازدید کردند، گفت: به مرزهای حسینی اربعین در غرب رفت. حمل و نقل کشور با ناوگان حمل و نقل عمومی زمینی انجام می شود و این تعداد معادل 22 درصد از کل زائران اربعین از طریق زمینی به عتبات عالیات مشرف شدند.

وی افزود: در این مدت ناوگان اتوبوسرانی عمومی جاده ای با بیش از 23 هزار دستگاه اتوبوس زائران را به مرزهای اربعین منتقل کردند.

معاون حمل و نقل شرکت حمل و نقل زمینی و جاده ای گفت: امسال به منظور تامین آسایش و سهولت دسترسی زائران، بخشی از بلیت های مورد نیاز زائران از طریق بسترهای مختلف از جمله به مردم پیش فروش شد. سامانه راوی و پس از اتمام خدمات، خدمات استثنایی بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه اکثر زائران بلیت یک طرفه را از طریق پیش فروش خریداری کردند، گفت: امسال پیش فروش پروازهای رفت و برگشت در ایام سه اربعین به صورت آزمایشی و محدود اجرا شد.

شهرکی در پایان گفت: تا چهل سال آینده با راه اندازی سامانه جامع حمل و نقل مسافر، تمامی ظرفیت ها از طریق پیش فروش به راحتی در دسترس خواهد بود که امیدواریم موجب آرامش خاطر و سهولت در برنامه ریزی و مدیریت سفرها شود. شهروندان، به ویژه در سفرهای برگشت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال