اخبار اخبار تکنولوژی

رئیس ایرانداک نماینده کارگروه ملی تامین منابع اطلاعات علمی شد

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علوم و معارف اقتصاد ایران از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در نشست مشترک امضای تفاهم نامه ای برای ائتلاف برای ارائه منابع اطلاعات علمی حضور یافت. یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: محمد حسن زاده رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دبلیو فریبا حیدری وی سمت سرپرستی مرکز توسعه و هماهنگی اطلاع رسانی و انتشارات علمی را برعهده داشت.

کارگروه ملی تامین منابع اطلاعات علمی شامل نمایندگانی از وزارت علوم و وزارت بهداشت برای همکاری، هماهنگی، هماهنگی و سیاست گذاری در تامین، اشتراک، انتشار و مدیریت منابع اطلاعات علمی با هدف مدیریت بهینه است. منابع مالی و دسترسی بهتر به آنها. دبیرخانه تیم کاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به نمایندگی از وزارت علوم تشکیل می شود و رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، سرپرست دبیرخانه کار است. گروه

رئیس جمهور ایرانداک نماینده کارگروه ملی تامین منابع اطلاعات علمی شد

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در این نشست بر ضرورت بازگرداندن دسترسی محققان به منابع علمی در راستای رشد جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان تاکید کرد و خواستار گسترش و توسعه آن شد. قابلیت همکاری مشترک بین وزارتخانه های بهداشت و علوم.

در ادامه معاونت پژوهشی وزارت علوم ضمن قدردانی از همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در سال های اخیر بر توسعه توانمندی های همکاری مشترک تاکید کرد.

در پایان این نشست، تفاهم نامه تشکیل کارگروه ملی تامین منابع اطلاعات علمی بین معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت پژوهشی ریاست جمهوری به امضا رسید. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال