اخبار اخبار عمومی

آخرین مهلت وکالتی کردن حساب چه موقع است

تبلیغات بنری



به گزارش مجله توژال؛ ثبت نام 12 محصول ایران خودرو از 3 مرداد آغاز شد و متقاضیان می توانند تا 11 شهریور ثبت نام کنند.

البته به دلیل تاخیر در هماهنگی های لازم بین برخی از بانک های عامل و سامانه در آماده سازی بستر حساب عامل و مسدود شدن حساب در روز اول (یکشنبه 21/5/1303 هجری قمری) به منظور ارائه کلیه متقاضیان همین فرصت در تاریخ تعیین شده جهت اخذ مجوز و انسداد، با افزودن یک روز از روز یکشنبه مورخ 21/05/1403 تا پایان ساعت 24 از روز دوشنبه 29/05/1303 در بانک های عامل امکان افتتاح حساب وجود دارد.

الزام ارائه گواهی اجباری برای متقاضیان عادی شرکت در مراحل ثبت سفارش خرید (اولویت بندی) و با توجه به اینکه ارائه گواهی برای سایر متقاضیان (طرح جمعیت جوانان مادران به جایگزینی منسوخ شده- (خودروهای برقی و برقی)) یکی از شرایط انتخاب بوده و انجام نشده است، الزام اخذ گواهینامه رانندگی برای کلیه متقاضیان ثبت سفارش خرید حذف شده است (اولویت).

با توجه به لغو الزام گواهینامه، مهلت نمایندگی و مسدود شدن حساب نزد بانک های عامل از روز دوشنبه مورخ 29/05/1303 هجری شمسی به مدت یک روز دیگر تا پایان ساعت 24 تمدید می شود.

بر این اساس مهلت ثبت نام درخواست در سامانه ikcosales.ir یک روز تمدید شد و از روز چهارشنبه 24/05/1303 لغایت جمعه 1303/06/02 امکان پذیر خواهد بود.

در خصوص متقاضیان طرح منسوخ آخرین مهلت ثبت نام در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به نشانی WWW.NNHK.IR تا پایان ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 29/05/1303 خواهد بود.

*نکته مهم:

ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir تا تاریخ 06/02/1403 هجری شمسی امکان پذیر است و ثبت زودتر یا دیرتر درخواست تاثیری در اولویت متقاضیان ندارد و در نهایت فرآیند اولویت بندی 48 ساعت پس از تاریخ ارسال آغاز می شود کاربرد. مهلت ثبت نام، همه متقاضیان این فرصت را دارند که یکسان داشته باشند. بنابراین لطفا از عجله بپرهیزید.

امکان انتخاب خودروهای برقی برای همه متقاضیان وجود دارد: می توان جمعیت جوان منظم مادران را برنامه ریزی کرد و خودروهای فرسوده را جایگزین کرد.

همچنین متقاضیانی که شرایط اولیه طرح های فوق را ندارند (کمپ 230 میلیون تومانی، مادران واجد شرایط و یا ثبت نام در سایت نوسازی خودروهای فرسوده) نیز می توانند در ابتدای ورود و سپس مستقیماً «طرح خودروی برقی» را انتخاب کنند. برای خرید یکی از دو مدل خودروهای برقی ارائه شده در اپلیکیشن ثبت نام کنید. / فرتاک نیوز

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال