اخبار اخبار سیاسی

فضاپیمای باری روسیه به ایستگاه فضایی بین‌المللی متصل شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. یک فضاپیمای باری بدون سرنشین روسی با موفقیت در اوایل روز شنبه، 17 اوت، برای تحویل چندین تن تجهیزات، مواد غذایی و سایر تجهیزات به ایستگاه فضایی بین‌المللی لنگر انداخت.

به گفته اسپیسی. فضاپیمای خودمختار Progress 89 با ماژول Zvezda روسیه در ایستگاه فضایی بین‌المللی در ساعت 1:53 بامداد به وقت شرقی لنگر انداخت و پس از آن دو فضاپیما در 250 مایل (418 کیلومتر) بالاتر از اقیانوس آرام قرار گرفتند.

راب ناویاس سخنگوی ناسا در جریان پخش زنده ورود فضاپیمای پروگرس گفت که تماس تایید شده است، تماس تایید شده است. پیشرفت به ایستگاه فضایی بین المللی رسیده است.

روز چهارشنبه آژانس فضایی روسیه فضاپیمای پروگرس 89 را با موشک سایوز از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان به سمت ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب کرد. این فضاپیما برای 7 خدمه اکسپدیشن 71 و دو فضانورد بوئینگ استارلاینر به ایستگاه حمل می کرد.

تدارکات ارائه شده توسط 89 شامل 1201 کیلوگرم غذا، تجهیزات و سایر کالاهای خشک، 949 کیلوگرم سوخت، 420 کیلوگرم آب و 50 کیلوگرم نیتروژن بود.

به گفته مقامات ناسا، فضاپیمای باری به مدت 6 ماه به ایستگاه فضایی بین المللی متصل می شود و پس از آن مواد غیرضروری و غیرضروری را حمل می کند تا با سوزاندن آنها در جو زمین دفع شوند.

0 ثانیه از 1 دقیقه و 10 ثانیهسایز 90%

پخش زنده

00:00

00:00

01:10

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال