اخبار اخبار فرهنگی

شرایط فراخوان دهمین سالانه تبادل چاپ دستی اعلام شد

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، دهمین نمایشگاه سالانه تبادل آثار دستی در تاریخ 2 آذر 1403 در گالری لاله برگزار می شود و بر این اساس، این نمایشگاه هم اکنون شرایط دهمین دوره دعوت نامه تبادل آثار دستی را منتشر کرده است.

گالری لاله شرایط و ضوابط دهمین دوره بورس چاپ دستی خود را منتشر کرد. لذا تمامی هنرمندانی که تجربه چاپ دستی دارند می توانند در این رویداد شرکت کنند. همچنین هر هنرمند می تواند حداکثر سه اثر را به گالری ایمیل ارسال کند و پس از مرحله اول داوری تنها یک اثر برگزیده می تواند در قسمت تبادل و نمایشگاه شرکت کند.

بر اساس اعلام گالری لاله، متریال کار باید مقوای مرغوب برای چاپ دستی به ابعاد دقیق 18×13 سانتی متر و وزن بیش از 180 گرم باشد. برش الگو باید کوچکتر از 13×18 باشد و بر روی ورق قرار گیرد.

سبک های مورد نظر که می توانند در دهمین دوره تبادل چاپ دستی سالانه مورد استفاده قرار گیرند را می توان با استفاده از تمام تکنیک های چاپ دستی با قابلیت بازتولید ایجاد کرد. از جمله این روش ها می توان به گچ – حکاکی روی فلز، طراحی روی چوب – حکاکی روی چوب و مشمع کف اتاق، لیتوگرافی – چاپ روی سنگ، سرنویسی – سیلک اسکرین – و… اشاره کرد. چاپ تک

فرم فایل تصویری باید تا 20 اکتبر توسط شرکت کنندگان به دهمین بورس انتشارات سالانه ایمیل شود. داوری مرحله اول 7 مهر و نتایج مرحله دوم آبان ماه اعلام می شود. مهلت دریافت 20 نسخه اصلی از سوی دبیرخانه تا 20 آبان ماه اعلام شده است.

طبق اعلام گالری لاله، انتخاب آثار در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول هر شخص یا استودیو باید یک فایل تصویری چاپ شده با کیفیت بالا (300dpi) با فرمت JPG با گواهی اعتبار ارسال کند. آثار در دو قالب (pdf) (Word) با فرم مشارکت سالانه هنرمندان (درج شده در سایت گالری لاله/قسمت تماس) و ارسال به آدرس ایمیل سالانه: lalehgallery.art@gmail.com. در صورت انتخاب اثر توسط دبیرخانه سالانه، پس از اعلام نتایج، اصل آن باید در تاریخ مشخص شده به دبیرخانه ارسال شود. بدیهی است تصویر ماکت با آثار اصلی ارسالی مطابقت خواهد داشت.

این نمایشگاه تاکید کرد که ضرورت خلاقیت و ایده پردازی در طراحی اثر از اهمیت اساسی برخوردار خواهد بود و هنرمند با شرکت در این نمایشگاه سالانه اصالت اثر خود را تایید می کند. چنانچه اثری از روی اثر هنرمند دیگری به صورت ساختاری کپی شده باشد، هنگام انتخاب و نمایش آثار از سالانه حذف می شود. با این حال، آثار را می توان مربوط به دو سال گذشته کرد.

همچنین محدودیتی برای تعداد کپی از یک اثر وجود ندارد. با این حال، هر هنرمند باید 20 چاپ یکسان (در گردش) از اثر انتخابی را به دبیرخانه سالانه ارسال کند. از این تعداد 12 نسخه به صورت تصادفی انتخاب و بین شرکت کنندگان مبادله خواهد شد. همچنین چهار نسخه برای شرکت در نمایشگاه های خارج از کشور، دو نسخه برای فروش و دو نسخه برای آرشیو نمایشگاه ارائه خواهد شد.

گالری باید تا 29 آبان 1403 آثار ارسالی از گالری را دریافت کند.

دبیرخانه گالری لاله در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله، گالری لاله واقع شده است. 88960492 یا وب سایت و ایمیل برای این نمایشگاه.

شرایط دعوت به دهمین دوره تبادل اثر انگشت سالانه اعلام شد

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال