اخبار اخبار عمومی

بورس سهم خود را پس گرفت

تبلیغات بنری


بورس سهام خود را پس گرفت

به گزارش مجله توژال؛ شاخص کل بورس 14 هزار و 238 واحد افزایش یافت / شاخص هم وزن 0.36 درصد رشد کرد / ارزش معاملات خرد به 1590 میلیارد تومان رسید / حجم معاملات خرد به 4.1 میلیارد سهم / 323 میلیارد تومان پول واقعی وارد شد بازار سهام

معاملات امروز بازار سهام به روند روز چهارشنبه ادامه داد و این انتشار شاخص های بورس را پس از مدت ها در مسیر صعودی قرار داده است. به طوری که شاخص کل بتواند مانده دو میلیون واحدی را بازیابی کند.

معاملات بورس امروز در راستای شمع معاملاتی دیروز بسته شد و در پایان معاملات امروز، شاخص کل با 14 هزار و 238 واحد معادل 0.71 درصد این شاخص رشد کرد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و 12 هزار واحد تثبیت شد.

از سوی دیگر، قیمت معاملات سهام خرد در بازار سهام نیز افزایش یافت. شاخص هم وزن بازار با افزایش 2 هزار و 310 واحدی معادل 0.36 درصد این شاخص به سطح 635 هزار واحد رسید.

لازم به ذکر است، هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران امروز حجم معاملات را 4.1 میلیارد سهم و ارزش معاملات خرد (سهم، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری مشترک) را 1.590 میلیارد تومان نشان می دهد.

پول واقعی را وارد و خارج کنید

تراز واقعی پول امروز در سهام برخلاف روز معاملاتی قبل مثبت بود. به طوری که در پایان معاملات امروز بورس حدود 323 میلیارد تومان پول واقعی به بورس پمپاژ شد. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که تا لحظه تنظیم این گزارش، حدود 882 میلیارد تومان پول واقعی از صندوق های درآمد ثابت برداشت شده است. / اخبار تجارت

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال