اخبار اخبار تکنولوژی

اعتصاب دوباره کارکنان سامسونگ

تبلیغات بنری


به گزارش اقتصاددان ایرانی، باه هیون کوک، نایب رئیس اتحادیه ملی سامسونگ الکترونیک در پخش زنده ای در یوتیوب گفت: این حمله به صورت استراتژیک برای آسیب رساندن به این شرکت طراحی شده است. او گفت این اتحادیه که 36500 عضو آن حدود 30 درصد از نیروی کار سامسونگ الکترونیکس در کره جنوبی را تشکیل می دهند، انتظار دارد که این شرکت به اندازه کافی کارگر پشتیبان برای حمایت از خطوط تولید در طول اعتصاب برنامه ریزی شده نداشته باشد زیرا بسیاری از کارمندان در روز پنجشنبه غیبت خواهند کرد. روز ملی.

سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد ضمن ادامه تلاش برای از سرگیری مذاکرات با اتحادیه، اطمینان حاصل کند که هیچ وقفه‌ای در تولید ایجاد نخواهد شد و به اصول “هیچ کار بدون دستمزد” پایبند است.

این اتحادیه در ماه ژوئیه اعتصاب نامحدودی را اعلام کرد، اما پس از شکست یک سری مذاکرات با مدیریت سامسونگ در اوایل آگوست، از اعضای خود خواست تا به کار خود بازگردند. آخرین تحولات نشان دهنده وخامت سریع پس از اعتصاب یک روزه در اوایل ژوئن است که اولین مورد از این نوع در تاریخ 55 ساله سامسونگ است.

این اتحادیه گفت که با سازماندهی اعتصابات فلش به درخواست دستمزدها و مزایای بهتر از غول فناوری ادامه خواهد داد. مقامات اتحادیه خواستار برابری در سیستم پاداش هستند. آنها می گویند پاداش های کارگران خط مقدم با کسر هزینه سرمایه از سود عملیاتی محاسبه می شود، در حالی که پاداش های مدیران بر اساس اهداف عملکرد شخصی است.

بر اساس گزارش رویترز، سامسونگ الکترونیک در اواخر ژوئیه اعلام کرد که اعتصاب آن ماه باعث اختلال در تولید نشده است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال