اخبار اخبار ورزشی

پاداش ۵۰ میلیون تومانی استان تهران برای ورزشکاران پارالمپیکی اعزامی به پاریس

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال، علی جوادی در حاشیه مراسم تودیع ورزشکاران پارالمپیک استان تهران از بازی های پارالمپیک پاریس گفت: به منظور ایجاد انگیزه و تشویق ورزشکاران پارالمپیک برای اعزام 50 میلیون به پاریس، تومان به عنوان پاداش برای ورزشکاران استان تهران در نظر گرفته شد که به حساب آنها اضافه می شود. پس از کسب مدال نیز تلاش خواهیم کرد تا جوایزی در خور شأن آنها و در حد توان خود تهیه و به مدال آوران تقدیم کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: همانطور که ورزشکاران المپیکی استان تهران از جمله ناهید کیانی، مبینا نعمت زاده، امیرعلی آذربرا و علی پاکدمان درخشیدند، امیدوارم ورزشکاران پارالمپیک نیز بدرخشند.

وی تاکید کرد: علی پاکدمان را باید مدال آور حساب کرد و حقش را گرفته است و اگر عدالت رعایت شود می بینیم که به فینال راه یافتند و حداقل مستحق نقره بودند. البته به کمیته ملی المپیک هم نامه زدیم که چون ناداوری مسلم و تلاش آنها در فینال قطعی است، حداقل پاداش مدال برای تیم ملی شمشیربازی در نظر گرفته شود.
جوادی خاطرنشان کرد: یونس امامی در کشتی و علی داودی در وزنه برداری قبلا تلاش کرده بودند و باعث تاسف بود که نتوانست مدال بگیرد. ندا شاهسواری و سایر ورزشکاران استان تهران نیز تلاش بی وقفه ای کردند و شاهد المپیک خوبی از ورزشکاران استان تهران بودیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: زمانی که به عنوان سرپرست مدیریت دولتی منصوب شدم ابتدا سعی کردم تعداد ورزشکاران این استان را افزایش دهم و این اتفاق افتاد.
وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت علی اکبر کریمی، رئیس سازمان بدنسازی و پرورش اندام استان تهران و شایعاتی مبنی بر برکناری وی افزود: وی برکنار نشد اما با توجه به اینکه دوره نظارت وی به پایان رسیده است. آنها تمایل او را برای شرکت در انتخابات اعلام کردند.» عدالت ایجاب می کند که فرد دیگری را به عنوان ناظر تعیین کنیم تا شرایط برگزاری انتخابات این کمیته بسیار مهم عادلانه باشد.
وی در پایان گفت: گزینه مورد نظر خود را اعلام کرده ایم که فردا پس از بررسی های لازم به نتیجه نهایی می رسیم و گزینه نهایی را اعلام می کنیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال