اخبار اخبار ورزشی

عموزاد- موسوکایف، اسنایدر – تاج‌الدین‌اف

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، در پایان دور صبح دومین وزن نهایی المپیک 2024 پاریس، چهره نفرات نیمه نهایی اوزان 65 و 97 کیلوگرم مشخص شد.

رحمان عموزاد نماینده وزن 65 کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان با عملکردی بی نظیر و آمادگی جسمانی بالا توانست رقبای خود از آمریکا و آلبانی را قاطعانه شکست دهد و امشب (شنبه) با گل نیمه نهایی راهی مرحله نیمه نهایی شود. او برای انتقام شکست خود در جام جهانی 2023 از اسماعیل مسکایف، کشتی گیر مجارستانی الاصل روسیه و دارنده مدال طلای جهان، روی تشک خواهد رفت.

عموزاد در دور اول زین ردفورد قهرمان وزن 70 کیلوگرم جهان در سال 2023 از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و در مبارزه دوم از سد اسلام دودایف آلبانیایی الاصل روسی گذشت. کشتی گیر، 11-0 و رفت. به نیمه نهایی.

موسوکایف در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه قاطع 10 بر 3 حاجی علی اف از آذربایجان را شکست داد.

اما امیرعلی آذربرا در وزن 97 کیلوگرم در همان دور اول در مبارزه ای سخت مقابل احمد تاجدینوف کشتی گیر بحرینی الاصل روسی و دارنده مدال طلای جهان در سال 2023 با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد. در رقابت سرنوشت ساز مرحله نیمه نهایی این وزن، تاگودنف که در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر از سد سد مچلیدزه اوکراین گذشت، به مصاف کایل اسنایدر، دارنده مدال طلای جهان و المپیک از آمریکا می رود. اسنایدر سال گذشته با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کشتی گیر بحرینی شد.

دیدارهای نیمه نهایی اوزان 64 و 97 کیلوگرم از ساعت 19:45 امشب شنبه آغاز می شود.

برنامه بازی های نیمه نهایی اوزان نهایی کشتی آزاد قهرمانی المپیک 2024 به شرح زیر است:

وزن 65 کیلوگرم:

رحمان عموزاد (ایران) – اسماعیل موسوکیف (مجارستان)

کوتارو کیوکا (ژاپن) – تولگا اوشیر (مغولستان)

وزن 97 کیلوگرم:

احمد تاج الدین (بحرین) – کایل اسنایدر (ایالات متحده آمریکا)

ماگومدخان ماگومدوف (آذربایجان) – گیوی ماچاراشویلی (گرجستان)

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال