اخبار اخبار ورزشی

قرارداد ملوان با زارع غیرقانونی است

تبلیغات بنری


به گزارش کارشناس اقتصادی ایران، سعید دخی، مدیر فنی فصل گذشته باشگاه شمس آذر که پس از چند روز جلسات متعدد با احمد دنیامالی، رئیس کانون دریانوردان، طی قراردادی به این باشگاه پیوست. پیام رامبد رشیدی سرپرست مدیرعاملی باشگاه مبنی بر عدم تامین منابع مالی و کمک مالی مدیران باشگاه تا 27 مردادماه برای جذب بازیکن و اسپانسر مهلت داشتند و طبقه بندی که در قراردادش بود اعلام کرد که اگر ملوان مدیران به تعهدات خود عمل نکرده و بر اساس قرارداد منعقده بین خود عمل خواهند کرد.

سرمربی سابق ملوان پس از تمرین روز 25 مرداد به بازیکنان و هواداران این تیم اعلام کرد که منتظر تصمیمات باشگاه است و در این بین با تصمیم هیات مدیره جای خود را به مازیار زری داد. تا بازیکن سابق پرسپولیس و ملوان بار دیگر روی نیمکت ملوان بنشیند. طبق شنیده ها گفته می شد سعید دخی در حال مذاکره با شمس آذر از قزوین برای بازگشت به این تیم است اما او به مجله توژال گفت: تمام اخباری که درباره حضور من در شمس آذر منتشر شده کذب است. باشگاه شمس آذر با مازیار زری قرارداد امضا کرده بود اما به نظر می رسید مدیران ملوان به دنبال بازگشت و اسپانسر او بودند و قرار بود او روی نیمکت تعویضی ملوان باشد و در نهایت این مربی به ملوان بازگشت.

سرمربی سابق باشگاه ملوان در گفت و گو با خبرنگار توژال گفت: در حال استراحت هستم و پیگیر حقوق خود و همکارانم در باشگاه ملوان هستم. در نهایت بیشتر برای میلان صادقانه عمل کردم تا وظایفم و حتی از دوستان و دنیای مالی ام التماس کردم که مشکلات را حل کنند زیرا به دنبال موفقیت بودم و مدیرعامل و مدیران باشگاه میلان شاهد تلاش من بودند.

الزاغی در خصوص جدایی اش از ملوان گفت: قراردادم را با باشگاه ملوان لغو نکردم. من 10 روز پیش این را پیش بینی کردم و از طریق پیامک و شفاهی به احمد دنیامالی گفتم که اگر چنین تصمیمی گرفتم بیایید با هم شفاف باشیم. البته او در پیامک از من طلب بخشش کرد، اما دقیقاً موضوعاتی که مطرح کردم اتفاق افتاد. در حال حاضر با ملوین قرارداد دارم و هرگونه قراردادی با مازیار زری غیرقانونی است و حق خود و همکارانم را در مراجع قضایی فدراسیون فوتبال مطالبه می کنم.

وی در خصوص مقصد بعدی خود گفت: در حال حاضر پیگیر قراردادم هستم و باید دید مقامات قضایی و انتظامی در فدراسیون فوتبال با توجه به کم لطفی خود چه تصمیمی خواهند گرفت. تمام وجودم را برای موفقیت ملوان گذاشتم، اما لطف کمی دیدم. تا الان برای ملوان، مردم انزلی و کادر فنی جدید آرزوی موفقیت دارم اما این رفتار با کادر فنی ما مناسب نبود و این رفتار تلخ همیشه در ذهن ما خواهد ماند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال