اخبار اخبار ورزشی

فکر نمی‌کنم چمن ما از نقش جهان بدتر باشد

تبلیغات بنری


آیا سنت سیریوس به هفته اول لیگ برتر انگلیس می رسد؟

مدیرعامل ملوان اف سی به خبرنگار ایسنا گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ورزشگاه سیروس کایتران به کار می گیرد تا ملوان اف سی بتواند میزبان رقبای خود در لیگ برتر انگلیس باشد.

مدیرعامل ملوان: به نظر من چمن ما بدتر از چمن دنیا نیست

به گزارش توژال، ورزشگاه سیروس تاهیتیران یکی از ورزشگاه هایی بود که ستاد استاندارد ورزشگاه در آن ایراداتی از جمله چمن ورزشگاه، ورودی و خروجی اتوبوس ها، سکوهای تماشاگران، نورپردازی و … را در آن یافت. باشگاه ملوان که در هفته اول میزبان گل گهر سیرجان است، در تلاش است تا ورزشگاه سنت سیروس را در شرایط مناسبی قرار دهد تا برای میزبانی با مشکل مواجه نشود. با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد که ورزشگاه سیروس قایقران در هفته اول نتواند مجوز میزبانی را دریافت کند، مدیران باشگاه ملوان ورزشگاه سردار آزادگان قزوین را به عنوان دومین ورزشگاه میزبان سوپرلیگ انتخاب کردند.

با توجه به اینکه شمس آذر قزوین در هفته اول میزبان استقلال است و این دیدار در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می شود، احتمال کمی وجود دارد که ملوان در اولین بازی خود در اولین بازی خود در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان گل گهر باشد. رفع مشکلات استادیوم کوروش رویر.

رامبد رشیدی مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت و گو با مجله توژال گفت: محل حضور تماشاگران، ورود و خروج اتوبوس، چمن و روشنایی ورزشگاه از مشکلات داود رفعتی، رئیس باشگاه است. . کارگروه ستاد استاندارد این تصمیم را گرفت. اکثر مشکلات جایگاه تماشاگران حل شده است و ما در حال رفع بقیه مشکلات ورزشگاه سیروس رواتران هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا مجوز میزبانی این ورزشگاه را از ستاد وحدت ورزشگاه دریافت کنیم. یکی دیگر از مشکلات ورزشگاه انزلی، چمن ورزشگاه سنت کوروش است که فکر نمی کنم از چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان بدتر باشد، اما همچنان در تلاش هستیم تا آن را به شرایط ایده آل برسانیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال