اخبار اخبار فرهنگی

از حضور امیر مقاره در تئاتر تا چند داستان دیگر

تبلیغات بنری


در خصوص نمایش تیتانیوم به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی اشکان درویشی پس از اخذ مجوزهای لازم به نمایش درمی آید.

به گزارش توژال به نقل از مشاور رسانه ای، تمرینات نمایش «تیتانیوم» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی اشکان درویشی برای نمایش پس از اخذ مجوزهای لازم از هیئت ارزیابی و کنترل در ایران آغاز شده است. اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

لاله صبوری، شیوا خسرومهر، علیرضا نائینی، حامد تهرانی، مازیار محرگان، مهربانو پطابی، تیکتم اخجوانی، آرزو جعفری، حسین جاهد در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و امیر مجارا خواننده گروه موسیقی ماکان نیز اولین بازیگری خود را ایفا می کند. او در تئاتر “تیتانیوم” ظاهر خواهد شد.

سایر عوامل تیتانیوم عبارتند از: مدیر پروژه: مهشید خسروی، موسسه خیریه بهشتی ملایکه، مشاور پروژه: مسعود ملکوتی نیا، دراماتورگ و بازنویس فیلمنامه: سامان شمس، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: مریم قربانی، مشاور تبلیغاتی، مریمانی. گرافیک: جواد علیپور، طراحی پوستر و لوگو: محمد تاجی پور، مدیر عامل: حسین عباسی.

زمان فروش بلیت و اجرا و همچنین مکان اجرا به زودی اعلام خواهد شد.

####

«نظرسنجی» آماده نمایش و پخش/ضبط در جشنواره فیلم کوتاه تهران است
از حضور یک شاهزاده کهکشانی در تئاتر تا چند داستان دیگر
فیلم کوتاه «نظرسنجی» به کارگردانی علی رضاپور آماده نمایش و حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی شد.

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «نظرسنجی» به کارگردانی علی رضاپور، تهیه کنندگی ثمین آگبور و نویسندگی محمود بونده ساخته شده است که پس از گذراندن مراحل فنی و پس از تولید، آماده نمایش و پخش در اطراف می شود. جهان . این فیلم در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نیز به ثبت رسید.

«اسکن» اولین فیلم کوتاه حرفه ای علی رضاپور است که پیش از این مدیر تولید، دستیار کارگردان و دستیار تهیه کننده چندین پروژه کوتاه و تلویزیونی بود. در این فیلم کوتاه مرتضی حقکیان مدیر فیلمبرداری و مشاور کارگردان و سیاوش کردجان تدوین را بر عهده دارند.

در خلاصه فیلم کوتاه «پویش» که طی سه روز در جاده امامزاده آجیل روستای سنجان فیلمبرداری شده، آمده است: مینی بوس حامل تعدادی افغان از شهری به شهر دیگر این کشور عبور می کند که ناگهان در یک ایست بازرسی رو به روی آمریکایی ها توقف می کند.

فاطمه میرزایی، محمدحسین بربری، مریم بهمن پور، رویا حسینی، محمد حسینی و نازنین زهرا سلطانی (خردسال) بازیگرانی هستند که در فیلم اسکن به ایفای نقش پرداختند.

فهرست بازیگران فیلم کوتاه «نظرسنجی» به شرح زیر است: کارگردان: علی رضاپور، نویسنده و کارگردان: محمود بونده، مشاور هنری کارگردان و مدیر فیلمبرداری: مرتضی حکاکیان، مشاور پروژه: محمدرضاپور، طراح صحنه و لباس: شهرزاده شواست. خدی، تدوین: سیاوش کردجان، صدابرداری: سید وحید رضویان، صداگذاری و نویسندگی: رامین ابوالصادق، طراح گریم: مهرنوش سلیمی، طراح سبک: هانی السلمانی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه نویسی: محمدرضا نوری، دستیار اول کارگردان. : سروش امتیاز، برنامه نویسی: ساناز مجیدزاده. منشی صحنه: مهتاب حبیبی، جرثقیل: حسن لطفی، مدیر تولید: محمد اسدی، امور هماهنگی: فاطمه عباسی و محمد باقر مداری، امور برق: محمد زمانی، مدیر خرید: مهدی زنگنه، طراح پوستر و عنوان: محمد امین نوروزی، : محسن افروزی، طراح شورای مد: میثم احمدی، پشت صحنه عکاس و فیلمبردار: سام مقیمی، مشاور رسانه ای: آزاده فضلی، مدیر پروژه و معاون تهیه کننده: محمود بوینده، تهیه کننده: ثمین آق پور، پخش بین الملل: سولماز اعتماد.

###

فراخوان شرکت در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران تا اول شهریور تمدید شد.

دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی سینمای ورزشی ایران با اشاره به تمدید فرصت ارسال آثار به این رویداد گفت: با توجه به تعطیلی های فراوان اخیر و تعطیلی برخی پروژه ها و همچنین برگزاری نمایشگاه پاریس. بازی های المپیک بنا به درخواست برخی از مستندسازان حاضر در این رویداد، فرصت ارسال آثار تا اول شهریور ماه تمدید شد.

صدیقطبی علوی افزود: تاکنون بیش از 410 اثر شامل 250 اثر خارجی از 54 کشور و 160 اثر ایرانی در بخش های مختلف به ثبت رسیده و روند ارسال آثار همچنان ادامه دارد.

وی تایید کرد: هیات انتخاب جشنواره کار خود را آغاز کرده و پس از اتمام کار و بررسی نهایی فیلم‌های بخش مسابقه اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، جشنواره فیلم ورزشی ایران نماینده انحصاری فدراسیون جهانی سینما و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر اتحادیه در شهر میلان ایتالیا قرار دارد که بیش از 134 کشور عضو این اتحادیه هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از 16 پایگاه جهانی و میزبان 34 کشور آسیایی و منطقه ای برای ورود به جشنواره بین المللی میلان، مورد توجه سینماگران و سینماگران این کشورها بوده و با توجه به جایگاه بین المللی و استقبال از این جشنواره، از کشورهای اروپایی اجرا می شود. و کشورهای دیگر نیز مهمان این رویداد هستند.

علاقه مندان می توانند تا 10 شهریور 1403 هجری شمسی نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود به سایت جشنواره به نشانی www.sportfilmfest.ir اقدام کنند.

چهاردهمین جشنواره فیلم های ورزشی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، شهرداری تهران و سازمان صدا و سیما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

***

نمایش «ریش آبی» به کارگردانی اروند دشتارای از ۲۳ مردادماه در پردیس تئاتر و موسیقی باغ‌کتاب آغاز به کار کرد.

«ریش آبی» بازخوانی رمان «ریش آبی» نوشته امیلی باتم با ترجمه ویدا سامعی و کارگردانی اروند دشت آرایی از یکشنبه ۲۳ مردادماه در تالار کورهال باغ به روی مخاطبان افتتاح شد. کتاب. پردیس تئاتر و موسیقی.

کاظم سیاحی، سیترا پیسیانی، خسرو پیسیانی و پریسا شاهوالیان در این درام اثر مارن ون هولکه ایفای نقش می کنند.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت نمایش «ریش آبی» به سایت تیوال و سینماتیکت مراجعه کنند.

سایر بازیگران این نمایش عبارتند از: کارگردان پروژه: مهتا کریمی، دستیار، طراح: امین یزدانی نژاد، طراح صحنه: شیلان عشیری، طراح نور: امیرحسین سیر، آهنگساز، صدابردار: علی کیانان، طراح گرافیک: کافه عاشوری نیا، عکاس، مواد تبلیغاتی فیلمبردار: کیاریش مصیبی، تولید تیزر، موشن گرافیک: بهروز داوری، نویسنده: رضا سعیدی، منشی صحنه: شیما مرادی، دستیار طراح صحنه: پریسا مرادی، دستیار صحنه و لباس: شهرزاد کاظمی، مدیر روابط عمومی: سارا هادادی، کارگردان: صدف رضاپور، مدیر صحنه: امین رجبی، مالی: نسرین درفشی.

در خلاصه داستان «ریش آبی» آمده است: دن المریو یک نجیب زاده ثروتمند اسپانیایی با شهرت بد است. او از میان مستأجران زنی را به خانه نشینی برمی گزیند و حقیقت این است که در همه چیز بر اعتماد به زنان تکیه می کرد.

این اجرا ساعت 19:30 اجرا می شود.

###

باب اسفنجی یک امپراتوری ایجاد می کند!

از ابتدای سال تاکنون، رکورد بازدید کاریکاتورها و کاریکاتورهای بارگذاری شده در سایت آپارات از مرز 1403 میلیارد دقیقه گذشته است.

بر اساس این گزارش، یکی از پرطرفدارترین بخش های سایت های اشتراک ویدیو در فضای مجازی مربوط به کارتون ها و کارتون ها است و معمولاً گروه سنی کودک و نوجوان جدی ترین در استفاده از این بسترها برای ثبت رکوردهای خاص محسوب می شود.

طبق آمار رسمی ثبت شده در سایت آپارات، از ابتدای سال 1403 هجری شمسی تا نیمه مرداد، تعداد کل بازدیدهای کاریکاتور و کاریکاتور به تعداد زیادی بیش از یک میلیارد دقیقه رسیده است.

شایان ذکر است که تقریباً 300 میلیون دقیقه از این آمار مربوط به اوایل تیرماه است و به نظر می رسد در تعطیلات تابستانی، انیمه ها و ویدیوهای کارتونی با روند صعودی مشاهده شوند.

در میان کارتون‌های پرطرفدار، «باب اسفنجی» همچنان در صدر فهرست بیشترین جستجوها و بازدیدها قرار دارد و پس از آن، کارتون‌هایی مانند «مرد عنکبوتی»، «لیدی‌باگ»، «کوکاملون» و «دیده‌بانان» بیشتر در این رده جستجو شدند. . سایت. .

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال