اخبار اخبار عمومی

حضور رییس جمهور در نمایشگاه بورس

تبلیغات بنری


رئیس جمهور در نمایشگاه بورس حضور یافت

به گزارش مجله توژال؛ ادامه وضعیت نامطلوب بازار سرمایه و ضرر سهامداران، آستانه شانزدهمین نمایشگاه بورس را فرصتی برای فعالان بازار سرمایه کرد تا صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.

برخی از فعالان بازار سرمایه بانک ها و بیمه ها خطاب به چهاردهمین نخست وزیر با درخواست حضور وی در شانزدهمین نمایشگاه بورس خواستار شنیده شدن صدایشان شدند.

مسعود پیشیکیان که در آخرین تبلیغات انتخاباتی خود مستقیماً به موضوع بورس و وضعیت سهامداران با شعار شنیدن صدای بی‌صدا پرداخته بود، در حالی که اولین نمایشگاه بین‌المللی در دولت او با رویداد صنعت مالی زنده است. و اکنون تقاضا برای حضور وی در این نمایشگاه وجود دارد و این تقاضا در فضای نخبگانی برای شنیدن نظرات و حقایق بازار سرمایه از زبان سهامداران و فعالان این بازار جدی شده است.

برخی از سهامداران خرد در موقعیتی قرار دارند که موجودی در ادامه تعدادی از کارگزاران بورس همزمان با آغاز به کار دولت چهاردهم در این رویداد مهم غایب بودند و از مسعود مازیکیان دعوت کردند تا با حضور در افتتاحیه بورس، پیام صریح دولت خود مبنی بر تزریق امید به بازار مالی را اعلام کند. این برنامه. / اسنا

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال